دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Ships 2017 نسخه PLAZA

Ships 2017 یکی از بازی های سبک شبیه ساز است که توسط کمپانی FragOut طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی PlayWay S.A برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . کنترل بیش از 3 ناو ویژه کشتی های نیروی دریایی را در دست گیرید . تکمیل ماموریت های مختلف در آب های خطرناک دریای بالتیک و جمع آوری تاسیسات عظیم نیروی دریایی در آبهای آزاد تنها بخشی از وظایف شما را شامل می شود . در بازیابی اشیایی از اعماق اقیانوس ها شرکت کنید . حمل و نقل محموله های سنگین به مقصد نهایی و وجود ماموریت های نجات می تواند بسیار جذاب باشد .

سایر توضیحات : کنترل خدمه کشتی و لوازم جانبی مانند آتش خاموش کن ، شیلنگ آتش نشانی ، توپ آب و بادی به منظور دفاع از کشتی خود در برابر حمله دزدان دریایی و نجات بازماندگان تماما در حالت خاصی از بازی برای شما رخ خواهد داد . در صورتی که ماموریت ها با موفقیت به پایان رسد ، مبالغی به حسای کاربری شما واریز خواهد شد که با استفاده از آنها می توانید کشتی های خود را از نظر عملکر و تجهیزات بهبود بخشید و یا بزرگترین کشتی کانتینری جهان را خریداری نمایید . وجود بیش از 3 کلاس از کشتی های منحصر به فرد ، 24 ماموریت پرهیجان ، سیستم کشتیرانی به روز شده ، حالت مدیریت کارکنان ، گرافیک قابل قبول به لطف آب واقع گرایانه و موتور گرافیکی قدرتمند تنها بخشی از ویژگی های این بازی می باشد .

 

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Ships 2017 نسخه PLAZA

 

مشخصات بازی Ships 2017 :

نام بازی : Ships 2017

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : FragOut

منتشر کننده : PlayWay S.A

سبک بازی : شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

 

Ships 2017