دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Shuyan Saga نسخه PLAZA

در زمان های بسیار دور در چین قدیم، یک شاهزاده بسیار نازپرورده به نام Shuyan وجود داشت. پس از مدتی، این شاهزاده به سفری سرنوشت ساز فرستاده می شود تا بتواند مهارت های زندگی و همچنین کونگ فو را یاد بگیرد تا بتواند بر شیطان زمان یعنی Guer و دار و دسته اش غلبه کند تا از نابودی 5 خانواده سلطنتی جلوگیری کند. در بازی Shuyan Saga شما در نقش این شاهزاده نازپرورده هستید که یک زندگی بدون دردسر را تجربه کرده است اما حالا باید برای کشورش و مردم مظلومش تلاش بسیار کند. این بازی از صحنه های اکشن بسیار زیادی تولید شده است بطوریکه ایده این بازی بسیار ناب است و شما شاهد بیش از 1400 اثر هنری هستید که توسط Daxiong کشیده شده است. Daxiong اثرهای بسیار محبوبی از جمله نقاشی های Star Wars و نیز کتاب های کامیک Superman از کارهای بسیار زیبای این شخص است. همچنین صداگذاری شخصیت Shuyan توسط Starring Kristin Kreuk انجام شده که شخصیتی بسیار محبوب در دنیای صداست.

سایر توضیحات: بازی Shuyan Saga یک عنوان جدید همراه با ایده ای بسیار جذاب است که در سبک اکشن و ماجرایی عرضه شده است. داستان این بازی بسیار فانتزی و جذاب است و صحنه سازی های این بازی همراه با ترکیب رنگ های متنوع بدون شک جذابیت آن را چندین برابر کرده است. بازی Shuyan Saga توسط شرکت Lofty Sky Entertainment Inc برای پلتفرم های ویندوز و مک عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Shuyan Saga جدید

مشخصات بازی Shuyan Saga:

نام بازی : Shuyan Saga

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Lofty Sky Entertainment Inc

منتشر کننده : Lofty Sky Entertainment Inc

سبک بازی : اکشن – ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Shuyan Saga

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *