دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Sinless

بازی Sinless در سبک ماجراجویی , نقش آفرینی می باشد که توسط استودیوی مستقل MGP Studios ساخته شده و استودیوی Forever Entertainment S. A این بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . قبل از آنکه همه چیز را بدانیم یک چیز را از قبل بهتر می دونستیم ” آزادی” به یک حافظه ضعیف و غیر قابل دسترس تبدیل شده بود . به دنیای OmniCare از بازی Sinless که بر پایه ی مجموعه ای از وقایع است رفته و تمام وقایع موجود در آن را کاوش کنید .

خلاصه داستان : بازی Sinless تلفیقی از بازی های کلاسیک point & Click به همراه داستان روایی تصویری می باشد که از سبک بازی های کلاسیک الهاک گرفته شده است . بازی هایی Snatcher و Rise of the Dragon جز این دسته از موارد هستند . به شهر باستانی Omni-Care خوش آمدید . دنیایی که ما می شناختیم به پایان رسیده و یک نظام جدید روی کار آمده است . زندگی کاملا بی نقص شده انسان ها طی یک دوره برنامه ریزی شده در واحد های کار اجباری به نام Ports می گذرانند . یک کمپانی بزرگ که تولید کننده های Ports نیط هستند کنترا جامع را در دست گرفته و قدرت از دست سیاست مدران خارج است . جرم و جنایت از بین رفته است . شما قهرمان این داستان هستید یک روز کاملا عادی همانند روزهای دیگر خود را آغاز کرده با این تفاوت که قرار است پرده از رازهای Ports برداشته و حقایق را آشکار سازید .

مشخصات بازی :

نام بازی : Sinless

نام بازی (فارسی) : بی گناه

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : MGP Studios

منتشر کننده : Forever Entertainment S. A

سبک بازی : ماجراجویی , نقش آفرینی

حجم فایل : 1.5 گیگابایت

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *