دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Songbringer نسخه RELOADED

تاریکی زیر ترک های سیاره ای پویا در حال استراحت است ،افراد کنجکاو آثاری مهم پیدا می کنند  و از آن ها چیز هایی جدید می سازند ، فردی قدرتمن می تواند Nanosword را برای نابودی غول های کهکشانی به کار بگیرد ، یک بازی بسیار زیبا با میلیون ها دنیای منحصربفرد ! این بازی یک شیوه ی ماجراجویی ، مبارزه و پازلی مثل Zelda دارد ، این واقعا جالب به نظر می رسد ، همانطور که می گویند یک شمیشیر افسانه ای مجانی وجود ندارد ! ای نبازی مثل این می ماند که شما Zelda را با تولید دنیاهای تصادفی ترکیب کنید .یک بازی نقش آفرینی اکشن که با مضامین علمی تخیلی درآمیخته و پر از سیاه چال های راز آلود و غول های قدرتمند است .شما نقش یک قهرمان غیر قابل پیش بینی  به نام Roq Epimetheos را ایفا می کنید که گرایش بسیار زیادی به جشن گرفتن و ساخت موسیقی دارد ، او سرتاسر کهکشان ، به همراه Skybot خودش یعنی Jib با استفاده از فضاپیمایش یعنی Songbringer سفر می کند و به دنبال سیاره هایی سبز می گردد تا در صورت عدم وجود پلیس کهکشانی شروع به کاوش کند .

سایر توضیحات : شخصیت اصلی بازی یعنی Roq شمشیر Nanosword که در غاری بر روی سیاره ی Ekzera پنهان شده است را پیدا می کند ، در همین زمان او ناخواسته شیطانی باستانی را بیدار می کند ، Jib به عنوان یک فرزند انسان  زندگیش را بر روی سیاره ی Yuerder شروع کرد ، وقتی بزرگ شد به برنامه نویسی و هوش مصنوعی علاقه پیدا کرد و به مرور برای خودش شغلی ایجاد کرد ، او وقتی نزدیک به مرگ بود به صورت غیر قانونی هوشیاریش را درون یک Skybot منتقل کرد ، او رابط هوشیاری را نابود کرد تا  از بازنویسی جلوگیری کند .Jib بدن دشمنان از بین رفته را اسکن می کند گاهی اوقات Loot های بارازش را پیدا می کند ،او حتی می تواند قابلیت گیج کردن دشمنان را پیدا کند ، Jib به صورت اتوماتیک توسط هوش مصنوعی کنترل می شود اما می توان به عنوان بازیکن دوم تجربه ای دو نفره به صورت محلی داشت  و Jib را کنترل کرد  یک بازی بسیار زیبا و مهیج با تجربه ای دو نفره به صورت محلی این بازی واقعا عالی است !

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*
دانلود بازی جدید Songbringer

مشخصات بازی Songbringer:

نام بازی : Songbringer

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Wizard Fu Games

منتشر کننده : Wizard Fu Games

سبک بازی :اکشن ، ماجرایی ، نقش افرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Songbringer

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *