دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر South Park The Fractured But Whole تمام نسخه ها

داستانی سراسر هیجان و ترس همراه با جذابیت های عنوان South Park در انتظار شماست! بازی جدید South Park The Fractured But Whole پس از ماه ها انتظار به بازار عرضه شد. در این بازی شما باید با کمک Coon و دیگر دوستان او درگیر یک ماجرایی جنایی و جذاب شوید. این گروه توسط شخصی به نام Eric Cartman گرد هم آمده اند تا یکی از به بهترین گروه های جرم شناسی را تشکیل دهند. شخصیت Coon نیمی انسان و نیمی راکون است. در این نسخه از بازی شما به عنوان یک شخصیت جدید وارد بازی می شوید و با افراد قبلی داستان در تعامل هستید. زمانیکه تمام افراد این گروه مشغول مبارزه با نیروهای شیطانی هستند، Coon سعی دارد تا با مدیریت خود یکی از بهترین گروه های اسطوره ای این سری از بازی ها را معرفی کند.

سایر توضیحات: سازندگان عنوان South Park یعنی Trey Parker و Matt Stone بار دیگر با یک بازی و داستان جدید آمده اند! لازم به ذکر است که این عنوان جدید دنباله داستان بازی South Park: The Stick of Truth در سال 2014 است که با استقبال بی نظیری روبرو شده بود. این بازی تحت امتیاز شرکت بزرگ Ubisoft است که شرکت زیر مجوعه آن یعنی Ubisoft San Francisco تمام تلاش خود را به کار برد تا این بازی را با کیفیت دوچندان نسبت به عناوین قبلی به بازار عرضه کند.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود South Park The Fractured But Whole جدید

مشخصات بازی South Park The Fractured But Whole :

نام بازی : South Park The Fractured But Whole

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Ubisoft San Francisco

منتشر کننده : Ubisoft

سبک بازی : نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

 

South Park The Fractured But Whole