دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Space God نسخه DARKSiDERS

Space God یکی از بازی های تیراندازی با سرعت بالا می باشد که دوربین آن از بالا به پایین بازی را به نمایش می گذارد . بازی علاوه بر بخش تکنفره ، حالت های online co-op و online multiplayer را پشتیبانی می کند . هرگز متوقف نشوید ، به حرکت ادامه دهید ، شاید زنده بمانید . در این بازی یک لحظه غفلت می تواند آخرین اشتباه شما باشد ، برای جلوگیری از حملات دشمن باید سرعت بازی را افزایش داه و با حرکات متعدد دشمن را به اشتباه انداخته و در زمان مناسب آنها را نابود سازید .

سایر توضیحات : Space God یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی Jellypig Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی های PsychoFlux Entertainment و Jellypig Games برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در صورتی که بتوانید مراحل را با موفقیت پشت سر گذارید ، امتیازاتی نصیبالن می شود که با استفاده از آن می توانید به کشتی ها و سلاح های جدید دسترسی داشته و یا کشتی ها و سلاح های خود را بهبود و ارتقا دهید . بیش از 20 سلاح منحصر به فرد ، یش از 20 مرحله قابل پخش و 60 نقشه ، 3 سطح دشواری Normal، Hard، Insane و اهداف مختلف مراحل از جمله نابودی ، فرار ، دفاع و بقا تنها بخشی از ویژگی های بازی را شامل می شود .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

Space God Center

مشخصات بازی Space God :

نام بازی : Space God

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Jellypig Games

منتشر کننده : PsychoFlux Entertainment و Jellypig Games

سبک بازی : اکشن

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Space God

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *