دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Space Hotel نسخه PLAZA

در هنگام بازگشت از ماموریت , یکی از موتورهای سفینه شما از کار می افتد . همین موضوع باعث می شود تا در نزدیکترین مکان مناسبی که پیش رویتان قرار گرفته , فرود بیایید . هنگامی که فرود می آیید تلاش می کنید تا مشکل را پیدا کرده و راهی برای حل آن بیابید اما متوجه موضوع عجیبی می شوید . دیگر شما در این سفینه تنها نیستید . اتفاقات عجیبی در پیرامون شما در حال وقوع است . اولین ماموریت شما , نجات جان خودتان می باشد . بازی از گرافیک خوبی برخوردار بوده و موسیقی متن گشونواز با کمی تم ترسناک توانسته است توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند .

سایر توضیحات : Space Hotel یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی NHLislive طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Man Hockey برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . جو و محیط بازی بسیار هراسناک بوده و هرلحظه اتفاق جدیدی موجب می شود تا عکس العمل های مختلفی را از خود نشان داده و گاهی استرس موجود در بازی تصمیم های گرفته توسط شما را تحت الشعاع قرار می دهد . بازی دارای دیدگاه اول شخص می باشد و هیچ سلاحی هم در اختیارتان قرار داده نخواهد شد , پس بهترین حمله در برابر دشمنان فرار می باشد .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Space Hotel نسخه PLAZA

مشخصات بازی Space Hotel :

نام بازی : Space Hotel

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : NHLislive

منتشر کننده : Man Hockey

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Space Hotel

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *