دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Space Journey نسخه POSTMORTEM

شاید برای شما رفتن به فضا , یک رویا باشد اما space Journey سعی دارد تا این آروز را به واقعیت بدل نماید . قدم به جهانی باز در فضایی معلق گذارید و به کشف سیارات مختلف , ساخت سفینه های فضایی , وسایل نقلیه زمینی ، روبات ها و بسیاری موارد دیگر بپردازید . تمام لحظات و صحنه های بازی در حالت sandbox mode رخ می دهد یعنی ممکن است روند داستان در یک لحظه متوقف شود و یا هرگز به پایان نرسد . در بازی 5 سفینه فضایی که هرکدام دارای توانایی و ویژگی های منحصر به فردی هستند , وجود دارد و در صورتی که بتوانید امتیازات و افتخارات متعددی را کسب نمایید بازی این امکان را برای شما فراهم می سازد تا تجهیزات و سلاح های خود را بهبود بخشیده و به آیتم های جدیدی دست یابید .

سایر توضیحات : Space Journey یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و شبیه ساز است که توسط کمپانی bcInteractive طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . بازی از هوش مصنوعی پیجیده ای برخوردار بوده و همین امر باعث شده تا پیش بینی اتفاقات آینده به یک امر محال بدل شود . هیچ تعاملی با سایر موجودات در بازی وجود ندارد . به گقته سازندگان بازی , به مرور زمان آپدیت هایی برای نسخه اصلی منتشر خواهد شد و نواقصی که در حال حاضر از دیده ها پنهان است , برطرف خواهند شد . امکان بازی به صورت تکنفره و مولتی پلیر , وجود سیستم تجارت , ماموریت های اصلی و فرعی , پشتیبانی از مک و لینوکس و بسیاری موارد دیگر تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی را تشکیل می دهند .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Space Journey نسخه POSTMORTEM

مشخصات بازی Space Journey :

نام بازی : Space Journey

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : bcInteractive

منتشر کننده : bcInteractive

سبک بازی : اکشن , ماجرایی و شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Space Journey

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *