دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Spartan V1 1.0.0.4

Spartan یک بازی 2 بعدی پلتفرمر بسیار زیبا است که با موتور بازی سازی UE4 ساخته شده است . انیمیشن های بسیار روان ، کنترل بسیار عالی  ، گیم پلی چالش برانگیز ، مراحل بزرگ غیر خطی  و موسیقی متن بسیار زیبا  از ویژگی های بارز این بازی هستند . این بازی گیم پلی پلتفرمر کلاسیک را با استفاده از UE4 به سطحی جدید برده است .500 سال قبل از میلاد است . سلاح ها ، زره ها و طلاهای دولتی به طوری راز الود ناپدید شده اند .پرتال های جادویی سرتاسر یونان باستانی نمایان می شوند .به عنوان یک امپراتور و به عنوان ترسناک ترین مبارز دنیا ، Leonidas تصمیم می گیرد افراد پشت پرده را شناسایی کند و هرچه دزدیده شده است را باز گرداند . شما امپراتور Leo هستید و تصمیم دارید حق این افراد را کف دستشان بگذارید .حملات را بلوکه کنید ، بدوید ، بپرید ، خودتان را پرتاب کنید ،بالا بروید ، و راه حودتان را با مکانیزم گیم پلی بسیار زیبا این بازی در میان دشمنان باز کنید .دشمنان شما هوشمند هستند پس شما باید هوشمندانه و شجاعانه برخورد کننید تا از سد آن ها عبور کنید . با دقت تمام از موانع عبور کنید و از توانایی ذهنی خودتان برای پیروزی در Boss Battle های این بازی استفاده کنید .

سایر توضیحات :Spartan یک بازی پلتفرمر دو بعدی بسیار زیبا و مهیج است که مراحلی غیرخطی به شما پیشنهاد می کند . مهم نیست چه راهی انتخاب کنید ، همواره می توانید به نقطه ای که قبلا از ان عبور کردید بازگردید ، ممکن است دوست داشته باشید تمام راه را برگردید و سکه هایی که جا انداختید را جمع اوری کنید . مشکلی نیست ! اما مراقب باشید و مسیر هایی که از آن ها عبور کردید را در ذهن خود طبقه بندی کنید تا بدانید کجا بوده اید چونکه بدون جمع آوری تمامی Artifact ها و جعبه ها نمی توانید پرتال خروجی را باز کنید.آیا از امتیازی که دارید خوش حال نیستید ؟؟در صورتی که یک مرحله را باز کرده باشید می توانید مراحل را مجددا بازی کنید و امتیازتان را بهبود ببخشید .این بازی عنوانی است که بیش از 20 ساعت گیم پلی مفید برای شما در نظر گرفته است .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی پلتفرمر اکشن کامپیوتر Spartan

مشخصات بازی   Spartan :

نام بازی : Spartan

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Sinister Cyclops Game Studio

منتشر کننده : Sinister Cyclops Game Studio

سبک بازی :اکشن  ، پلتفرمر ، دو بعدی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Spartan

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *