دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Splasher نسخه PLAZA + آپدیت 20170404

Splasher یکی از بازی های 2بعدی پلتفرم همراه با گیم پلی آرکید / اکشن می باشد که در جهانی فانتزی و دیوانه وار روایت می شود . در این بازی شاهد چالش هایی خواهیم بود که تماما به چابکی ، سرعت و عکس العمل سریع شما نسبت به اتفاقات پیشرویتان وابسته خواهد بود . کارگران کارخانه رنگسازی Inkorp توسط رئیس دیو صفتشان , Docteur حریص مورد آزار و اذیت قرار می گیرند . دیگر زمان ظهور قهرمانی فرارسیده است و باید بر تمامی این ناعدالتی و ظلمی که بر این مردم وارد می شود , خط بطلانی کشد . در میان چنین بحبوحه ای , پسرکی جوان برای مبارزه با Docteur برمی خیزد .

سایر توضیحات : Splasher یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی Splashteam طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی های The Sidekicks و Plug In Digital برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در این بازی شما در قالب پسرک ابرقهرمانی به ایفای نقش می پردازید که مسلح به سلاح پرتاب رنگ می باشد و باید با استفاده از آن , دشمنان را به زانو درآورد . در طول مسیر علاوه بر شخصیت های مختلف , یکسری از دستگاه های کارخانه نیز جلوی پیشرفت شما را خواهند گرفت که با استفاده از توپ های رنگی باید آنها را فریب داده و راه فراری برای خود باز کنید . در ابتدای بازی ممکن است آنچنان موفق عمل نکنید اما سعی کنید از اشتباهات خود درس گرفته و به مرور بهترین مسیر را برگزینید تا کمترین زمان ممکن را ثبت کنید . در صورتی که بتوانید رکورد خوبی از خود بجای گذارید بازی این اجازه را به شما می دهد تا آن را در جدول جهانی به ثبت رسانید . جالب است بدانید این آخرین بازی ساخته شده توسط Romain Claude می باشد , کسی که در پروژه های بزرگ و موفق Rayman Origins و Rayman Legends کمپانی Ubisoft وظیفه Game Designer و Level Designer را برعهده داشته است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Splasher نسخه PLAZA

مشخصات بازی Splasher :

نام بازی : Splasher

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Splashteam

منتشر کننده : The Sidekicks و Plug In Digital

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Splasher

به روز رسانی :

96/02/07 آپدیت جدید اضافه شد
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *