دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

معرفی بازی کامپیوتر Square Box

Square Bax : بک بازی درباره ی پرتاب توب درون جعه ! شما 20 نقشه برای بازی کردن خواهید داشت ، هر نقشه یگ جعبه است که درون هوا می چرخد ، بازیکن جعبه را کنترل می کند نه توپ را ، شما می توانید این جعبه را به چپ یا راست بچرخانید یا اینکه آن را واژگون کنید  ، اگر از  دستور “معکوس” استفاده کنید ، نیرو های جنبشی  خنثی شده و توپ تغیر مسیر می دهد ، در هر نقشه شما جعبه های زرد رنگ کوچکی پیدا می کنید ، وقتی این ها چراغ سبز را به شما نشان دهند شما می توانید به مرحله ی بعدی بروید .شما در این بازی با موانعی نیز برخورد خواهید کرد ، برای مثال شما هرگز نباید با توپ های سیاه یا چرخدنده ها برخورد داشته باشید ، البته برای محافظت از خود می توانید از حفاظ استفاده کنید یا اینکه جای خود را سریعا با توپ سفید عوض کنید ، همچنین می توانید با استفاده از حلقه ها توپ های سیاه را کنار بزنید، شما نیاز خواهید داشت تا بیش تر از توانایی ذهنی خود استفاده کنید تا غرایز ، برای لذت بردن از این بازی می بایست عکس ال عمل بسیار خوب و صبر کافی داشت ، امیدوارم از این بازی لذت ببرید !

سایر توضیحات :یک بازی با سبک شبیه سازی که صبر و عکس ال عمل زیادی می طلبد ، اگر از دسته افرادی هستید که دوست دارند هر چیزی را به چالش بکشند ، این بازی شما را به چالشی در مقابل جاذبه دعوت می کند ، مکعب های زرد رنگ را جمع آوری کنید در حالی که از برخورد با موانع با استفاده از چرخش و واژگونی جعبه خودداری می کنید ، این بازی تا حدی به Pinball شباهت دارد با این تفاوت که شما کنترل بیش تری بر روی جعبه دارید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

 

دانلود بازی کامپیوتر Square Box

مشخصات بازی Square Box :

نام بازی : Square Box

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

تاریخ انتشار : 2017

شرکت سازنده : Vox Mare

منتشر کننده : Vox Mare

سبک بازی : مستقل ، شبیه سازی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Square Box

  • 2 replies
      • محمد اشرفپور says:

        سلام،
        دوست عزیز تو موضوع پست نوشته : معرفی بازی کامپیوتر Square Box .
        هر وقت بازی منتشر و کرک بشه، لینک دانلودش رو اضافه میکنیم .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *