دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Stable Orbit تمامی نسخه ها + آخرین آپدیت

سال 2034 است , 5 سال از زمان قرار گرفتن ایستگاه فضایی در مدار مورد نظر می گذرد . برنامه های فضایی در سراسر جهان با شک و تردید دنبال می شوند . برخلاف تمامی تصورات , سازمانی با عنوان ائتلاف فضایی ملت ها در حال تاسیس است . سازمانی که تمام تمرکز خود را برای استقرار همیشگی انسان ها در فضا معطوف کرده است . رقابت عجیبی میان تمامی کشورها برای دست یافتن به چنین تکنولوژی بوجود آمده است . چه کسی این ماموریت خطیر را برعهده می گیرد ؟ بهترین گزینه شما هستید . STABLE ORBIT یک بازی شبیه سازی ایستگاه فضایی است که در آن شما به عنوان فرمانده ایستگاه به ایفای نقش می پردازید و باید ماموریت های مختلفی را در طول بازی انجام دهید . مهمترین ماموریت شما در این بازی ساخت ایستگاه فضایی جدید است .

سایر توضیحات : Stable Orbit یکی از بازی های سبک شبیه ساز است که توسط کمپانی Stable Orbit طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Green Man Gaming Publishing برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . تمامی جزئیات فضایی به بهترین شکل ممکن طراحی شده و وجود سطوح دشواری مختلف در ماموریت ها باعث می شود تا هرلحظه توانایی و مهارت های شما به چالش کشیده شود . همانطور که گفته شد شما فرماندهی یک سفینه فضایی را برعهده دارید , ایستگاهی که به آب و مواد غذایی برای خدمه نیاز دارد و در شرایط دشوار و حیاتی باید مدیریت شود . هرچه پیش می روید و با گیم پلی بازی آشنا ترمی شوید بازی این اجازه را به شما می دهد تا به ماژول های جدیدتری دسترسی داشته و با استفاده از علم به دست آمده , برای خود کسی درآمد کنید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Stable Orbit

 

مشخصات بازی Stable Orbit :

نام بازی : Stable Orbit

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Stable Orbit

منتشر کننده : Green Man Gaming Publishing

سبک بازی : شبیه ساز

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

 

Stable Orbit

به روز رسانی :

1396/07/06 نسخه PLAZA اضافه شد .