دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Stars in Shadow نسخه CODEX + آخرین آپدیت و DLC

کاوش ستاره ها ، حل و فصل جهان دور و ساخت یک امپراتوری بین ستاره ای , بازیابی فناوری قدیمی و مذاکره با رهبران بیگانه . Stars in Shadow بر اساس داستان های علمی تخیلی و با محوریت بازی های استراتژی بنا شده است . این بازی توسط یک زوج از هواداران دوآتیشه سبک استراتژی و با موضوع مدیریت کارآمد امپراتوری , مبارزات تاکتیکی پیچیده و ساختمان دقیق جهان ایجاد شده است . داستان بازی از سفر میان سیاره ها و گذر از چهار دوره پیشرفت فن آوری آغاز می شود . کشف علم زمینیه سازی سیاره ای , ارتقاء گردان پیاده نظام خود و گسترش ناوگان اسکادران تنها بخشی از وظایف شما را شکل می دهد .

سایر توضیحات : Stars in Shadow یکی از بازی های سبک استراتژیک است که توسط کمپانی Ashdar Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Iceberg Interactive برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . بازی از 7 جناح مختلف که شش نژاد بیگانه و نژاد انسان ها , آن را تشکیل می دهند . هر جناح دارای نقاط ضعف و قدرت و گزینه های مختلف فن آوری می باشد که به مرور با آنها آشنا خواهید شد . بازی این اجازه را به شما می دهد تا با سایر جناح ها متحد شده و به سرزمین های دیگر یورش برید و سیاره های دور دست را به تسخیر خود درآورید . در این بازی تنها راه پیروزی , جنگ نخواهد بود زیرا بازی این اجازه را به شما می دهد تا با دیپلماسی و گفتگو با سایر جناح ها , مشکلات را حل کرده و از کشته شدن افرادتان جلوگیری نمایید . سعی کنید در تمامی جناح ها دوستانی برای خود پیدا کنید . در این بازی , تمرکز و دقت حرف اول را می زند زیرا تمامی شرایط بازی بر اساس تصمیمات شما شکل می گیرد و یک اشتباه می تواند امپراطوری شما را تا مرز نابودی پیش برد .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Stars in Shadow نسخه CODEX

مشخصات بازی Stars in Shadow :

نام بازی : Stars in Shadow

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Ashdar Games

منتشر کننده : Iceberg Interactive

سبک بازی : استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

به روز رسانی :

1396/11/30 آپدیت v37980 نسخه CODEX اضافه شد
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *