دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Startide نسخه HI2U

به عنوان یک خلبان زبده بازی کنید که وسیله ای مکانیکی را با سلاح های بسیار قدرتمند و منحصربفردش کنترل می کند ، با استفاده از قطعات و سلاح هایی که پیدا می کنید ناوگانی مرگبار بسازید ، از ویرایشگر Startide استفاده کنید تا با استفاده از تکنولوژی های جدیدی که در مسیرتان پیدا می کنید فضاپیماهای جدید بسازید .Startide عنوانی جدید است در سبک Top Down Shooter آرکید ، شما یک یک فضاپیمای مکانیکی را با سلاح های متنوع و توانایی های منحصربفرد کنترل می کنید. مکان های ناشناخته ی کهکشان را کاوش کنید ، داستان بازی را کشف کنید و مهارت های خودتان را در مبارزاتی بسیار مهیج امتحان کنید در حالی که با ترسناکترین سربازان فضایی مواجه می شوید .

سایر توضیحات : یک بازی بازی Top Down Shooter اکشن با گرافیکی فانتزی و گیم پلی بسیار مهیج  ، این بازی دارای بخش چند نفره محلی است شما می توانید با دوستان خود به صورت محلی بازی کنید در حالی که از خصوصیات منحصربفرد این بازی لذت می برید. از ویژگی های قابل توجه این بازی می توان به نکات زیر اشاره کرد :
– بازی دارای بخش داستانی است شما می توانید راز های تاریک این بازی را در بخش داستانی کشف کنید . ناوگانی از انسان ها را هدایت کنید در حالی که منابع انرژی جدیدی پیدا می کنند. سیاره های جدید را با ساکنان جدیدشان کشف کنید ، به اتحاد های مختلف ملحق شوید ،اشیاء قدرتمند جدیدی را کشف کنید در حالی که با دشمنی راز آلود مواجه می شوید که سعی دارد دنیا را در هرج و مرج غرق کند .
– فضاپیمای مکانیکی خود را با سلاح های مرگبار مجهز کنید و در یک گیم پلی Top Down Shooter با دشمنان خود مبارزه کنید. هر مبارزه یک تجربه ی جداگانه خواهد بود .دشمنان شما با پیشرفت شما به صورت غیر دستی ایجاد شده و از نظر تعداد و قدرت به مرور بهبود پیدا می کنند .
– از میان 9 فضاپیمای مکانیکی یکی را انتخاب کنید ، سلاح ها و توانایی های مخصوص خودتان را اضافه کنید  تا با گیم پلی شما هماهنگ باشند .
– با استفاده از سلاح ها و قطعاتی که در طول مسیر خود پیدا می کنید ناوگانی مرگبار بسازید و دشمنان خود را به کام نابودی بکشانید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*
دانلود بازی Startide جدید

مشخصات بازی Startide :

نام بازی : Startide

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Swimming Scorpions , MMEU

منتشر کننده : Forever Entertainment S. A.

سبک بازی :اکشن ، Top Down Shooter

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Startide

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *