دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Starway Fleet نسخه RELOADED + آپدیت v1.867

دنیای جنگنده های فضایی بدون شک فضایی بسیار نا معلوم همراه با اطلاعات بسیار ناچیز است چرا چه نحوه جنگ در فضا با روی زمین بسیار متفاوت است. بازی Starway Fleet قصد دارد تا شما را وارد فضایی بسیار جذاب در یکی از بهترین شبیه ساز های فضا کند که در آن شما باید ماموریت های مختلفی شرکت کنید. در این بازی شما وظایف خاصی را در اول مرحله به عهده می گیرید. ممکن است این اهداف، شناسایی یا رهگیری و تعقیب یک مورد مشکوک باشد، یا انکه باید خود را سپر بلای یک کشتی فضایی باربری کنید که قرار است یک محموله بسیار مهم را به نقطه دیگری از فضا منتقل کند و یا حتی خود را برای کمک به کشتی هایی آماده کنید که نمی توانند راه خود را ادامه دهند و یا به دلیل نقص فنی از حرکت باز ایستاده اند! در بازی Starway Fleet شما باید در مقابل دشمنان مخلتفی بایستید که با هوش مصنوعی بسیار قدرتمندی تجهیز شده اند و عبور از سد آنها بدون شک دشوار خواهد بود. حال شما باید تمام تلاش خود را به کار گیردی تا فضاییان شما را بشناسند و نام شما زینت بخش فضا شود.

سایر توضیحات: بازی Starway Fleet یک بازی بسیار جذاب و جالب در سبک بازی های اکشن است و شبیه سازی محیط یک جنگنده فضایی است. مراحل مختلفی در این بازی برای شما در نظر گرفته شده است که هر کدام ویژگی ها و مسائل خاص استراتژیک خود را دارند و شما باید برای نیل به اهداف خود برنامه ریزی کنید و نحوه حرکت خود را در نظر بگیرید. بازی Starway Fleet توسط شرکت StormCube Games برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

Starway Fleet center

مشخصات بازی Starway Fleet:

نام بازی : Starway Fleet

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : StormCube Games

منتشر کننده : StormCube Games

سبک بازی : اکشن – شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Starway Fleet

به روز رسانی :

1396/06/20 آپدیت v1.867 نسخه Battery اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *