دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Steamburg نسخه CODEX

Steamburg ، برنده جایزه بازی های معمایی – ماجراجویی با عناصر تفکر داستانی و گیم پلی منحصر به فرد است که توانست عنوان بهترین بازی آینده در IMGA سانفرانسیسکو در مارس 2017 را تصاحب کند . شخصیت اصلی بازی ، پروفسور وینسنت کورنلیوس مور نام دارد که با روبات هایی که به شهر Steamburg حمله کرده اند ، می جنگد . وینسنت مسلح نیست و بنابراین باید عاقلانه حرکت خود را انتخاب کند . او تنها قادر است بمب های الکترونیکی را به سمت دشمنان پرتاب کند که برای مدتی آنها را از کار می اندازد . وینسنت باید از طریق خیابان ها راهی برای خود پیدا کند تا در نهایت به منبع تسلا دست یافته و روبات ها را نابود سازد .

سایر توضیحات : Steamburg یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی Telehorse طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Microids Indie برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در نگاه اول ، بازی ساده بنظر میرسد . شما باید همزمان با چندین روبات مبارزه کنید ، رباتها سریعتر و سریعتر می شوند ، بعضی از آنها می توانند پرواز کنند و هر حرکتی را انجام دهند . عناصر روایت اهمیت بسیاری دارند . در سال 2016 ، Steamburg توانست جایزه بهترین روایت داستان را از مراسم White Nights در هلسینکی به نام خود ثبت کند . وینسنت مسئول تست سلاح های جدید در Steamburg است . در همان زمان او در جستجوی نامزدش است که گزارش شده در Steamburg ربات ها از کنترل خارج شده اند . برخی از عناصر روایت به طور مستقیم با گیم پلی ارتباط دارند . پلیر می تواند نامه ها و عکس های بسیاری را پیدا کند و داستان عشق وینسنت و نایس را کشف کند .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

Steamburg center

مشخصات بازی Steamburg :

نام بازی : Steamburg

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Telehorse

منتشر کننده : Microids Indie

سبک بازی : ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Steamburg

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *