دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Steep Gold Edition به همراه تمامی آپدیت ها

ورزش اسکی و در کل ورزش های زمستانی برای بسیاری از افراد یک سوژه جذاب و دوست داشتنی به شمار می رود به همین دلیل شما در طول سال شاهد فیلم ها و سریال های زیادی با این سوژه می باشید ، در همین راستا استودیوهای بازی سازی نیز شروع به ساخت بازی های بسیاری در این زمینه کرده اند که می توان بازی های موفق و شکست خورده بسیاری در این سبک یافت اما چند سالی می باشد که بازی بسیار قدرتمند و موفقی در این سبک منتشر نشده است . کمپانی یوبی سافت که همیشه یکی از پیشگامان ساخت و انتشار بازی های جنجالی و خلاقانه بوده است در سال 2015 اعلام کرد که قصد ساخت یکی از جذاب ترین بازی های ورزشی چند سال اخیر را دارد این بازی در سال 2016 برای سیستم عامل ویندوز با نام Steep منتشر شد .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Steep با گرافیکی بسیار خیره کننده و جذئیاتی که تاکنون در هیچ بازی ورزشی دیگری دیده نشده است تبدیل به یکی از پرفروش ترین بازی های جدید سال 2016 شده است . این بازی با دارا بودن جهان بازی که شما در آن می توانید به آلپ و آلاسکا سفر کنید موفق شده است تمامی طرفداران بازی های ورزشی را یه وجد آورد و نشان دهد که بازی های ورزش زمستانی باز هم می توانند جزو پرفروش ترین بازی ها باشند . آزادی عمل بازی باز یکی از نکات اصلی بوده است که سازندگان در مراحل طراحی این بازی مورد نظر قرار داده بودند و می توان گفت پس از انتشار و تجربه این عنوان این امر یکی از جالب ترین نکات این بازی می باشد ، شما در این بازی می  توانید با دوستان خود مسابقه دهید و آنها را شکست دهید حال نکته جالب این مسابقه این می باشد که دوست شما در حال چتر بازی و شما در حال اسکی می باشد که این امر خود باعث جذابیت بسیار بالای این بازی شده است . بازی رایانه ای Steep در تاریخ 2 دسامبر 2016 منتشر شده و موفق به کسب نمره 83% از وب سایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*توجه داشته باشید که این بازی هنوز کرک نشده است*

*برای خرید CD_KEY این بازی با فروشگاه تماس بگیرید*

دانلود بازی کامپیوتر Steep به همراه تمامی آپدیت ها

مشخصات بازی Steep :

نام بازی : Steep

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Ubisoft

منتشر کننده : Ubisoft

سبک بازی : ورزشی – جهان باز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

 

Steep

  • 12 replies
      • Nima says:

        دوست عزیز به این بخش های پست دقت کنید .

        *توجه داشته باشید که این بازی هنوز کرک نشده است*

        *برای خرید CD_KEY این بازی با فروشگاه تماس بگیرید*
        اون نسخه ریلیز 3DM هست بدون کرک .

        پاسخ دادن
    1. مهدی says:

      سلام من میخوام این بازیرو با استیم انلاین بازی کنم با این نسخه میشه؟ میشه بگید چجوری

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *