دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Stellar Overload نسخه Early Access

گشت و گذار در طبیعت و محیط های ناشناخته و یافتن اسرار این محیط ها جذابیت بسیاری برای تمامی افراد دارد . ماجراجویی یکی از جذاب ترین سوژه ها در دنیای تفریح و سرگرمی می باشد . فیلم هایی مانند Indiana Jones و بازی هایی مانند Tomb Raider از همین موارد می باشند . تاکنون بازی های ماجراجویی بسیاری با سوژه هایی بسیار متفاوتی ساخته شده اند . بازی هایی داستان محور مانند سری Uncharted و بازی هایی با گیم پلی بسیار درگیر کننده مانند سری Assassins Creed از همین عناوین می باشند که هرکدام نکات مثبت و منفی خود را داشته اند . امروزه بازی های ماجراجویی شکل های دیگری به خود گرفته اند و با وارد کردن المان های جدید و جذاب در فرم های مختلف ساخته می شوند .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Stellar Overload یک بازی ماجراجویی جهان باز می باشد که با الهام گرفتن از بازی محبوب Minecraft و بهبود بخشیدن آن یکی از جذاب ترین و متفاوت ترین بازی های ماجراجویی سال را خلق کرده است که مناسب برای تمام سنین و سلیقه ها می باشد . این بازی که از زاویه دید اول شخص روایت می شود با دارا بودن داستانی درگیر کننده و همچنین استفاده از المان های بازی های نقش آفرینی یکی از جذاب ترین بازی های ماجراجویی – نقش آفرینی می باشد . گرافیک هنری این بازی که به شکل کارتون ساخته شده است باعث جذابیت بسیار بالای این بازی شده است . بازی رایانه ای Stellar Overload در تاریخ 11 اکتبر 2016 ساخته شده و موفق به کسب نمره 87% از وبسایت استیم شده است . توجه داشته باشید که بازی مذکور هنوز در مرحله Early Access می باشد .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*توجه کنید که حتما فیلم آموزش نصب را با نرم افزار Media player Classic مشاهده نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Stellar Overload نسخه Early Access

مشخصات بازی Stellar Overload :

نام بازی : Stellar Overload

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Cubical Drift

منتشر کننده : Cubical Drift

سبک بازی : ماجراجویی – نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Stellar Overload

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *