دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Stellatum نسخه TiNYiSO

سلاح های جدید را بر روی فضاپیمای خود نصب کنید ، موتور های سریع تر استفاده کنید و قدرت راکتور خود را افزایش دهید.به صورت پی در پی به دسته های دشمن راکت پرتاب کنید و هر چیزی که بر سر راهتان قرار می گیرد را نابود کنید .Stellatum یک بازی جدید است با سبک Scroll Shooter .می توانید به تنهایی بازی کنید یا سه نفر از دوستان را دعوت کنیید و از گیم پلی Co op چهار نفره این بازی زیبا لذت ببرید .شما برای نژادی فرازمینی مبارزه می کنید که برای تسخیر فضای دور آماده شده است .تمام داستان با یک واقعیت شروع می شود ، واقعیتی که سیاره ی شما را تهدید می کند .بنابر این یک حادثه پیش بینی نشده شما را به قلب جنگ می کشد ، همه چیز آنگونه که به نظر میرسد نخواهند بود .هر عنصری در این بازی به صورت جداگانه طراحی شده است و کم ترین جزئیات نیز در ساخت این بازی رعایت شده است ، گرافیک بسیار زیبا ، جلوه های بصری عالی ، موسیقی و صداگذاری  همگی با جو این بازی هماهنگ شده اند . این بازی یک جو منحصربفرد دارد .

سایر توضیحات : سلاح های کاربردی در این بازی تنها برای تنوع در شلیک کردن بوجود نیامده اند ، آن ها بخش های ضروری فضاپیمای شما هستند ، ظاهر فضاپیمای شما در طول بخش Campaign تغییر پیدا می کند، در هر مرحله شما سلاح ، موتور و آیتم هایی جدید برای فضاپیمای خودتان پیدا می کنید.بخش اصلی داستانی شامل 80 ماموریت می شود ، به قسمت های متفاوتی تقسیم بندی می شود ، دراین بخش ها شما غول های قدرتمند متفاوت  و نژاد های متنوعی مشاهده خواهید کرد .سلاح های برتر در قالب سیستم ارائه می شوند آن ها به سیستم های مبارزه ای و پشتیبانی تقسیم می شوند که منبع انرژی آن ها راکتور شما خواهد بود .سیستم های مبارزه ای دشمنان شما را نابود می کنند و سیستم های پشتیبانی از شما و همکارانتان (دیگر بازیکنان ) پشتیبانی  می کند . از ویژگی های مهم این بازی می توان به نکات زیر اشاره کرد :
– گرافیک بسیار خوب
– طراحی مناسب فضاپیما ها
– سلاح های متنوع
– انواع مختلف دشمنان
– مراحل متنوع
– بازی Co op برای حداکثر 4 بازیکن

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی کامپیوتر Stellatum جدید

مشخصات بازی Stellatum:

نام بازی : Stellatum

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Alexander Byzov

منتشر کننده : Alexander Byzov

سبک بازی :اکشن ، نقش آفرینی ، شبیه سازی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Stellatum

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *