دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Stern Pinball Arcade نسخه Tinysio

پین بال یکی از محبوب ترین دستگاه های بازی می باشد که از سال ها قبل استفاده می شود ، این دستگاه بازی جذاب در دهه 80 و 90 یکی از اصلی ترین وسایل تفریح و سرگرمی مردم در آن دوران به شمار می رفته است که با ورورد رایانه ها و بای های رایانه ای این دستگاه از دور رقابت خارج شده است . امروزه سبک شبیه ساز تبدیل به یکی از پدیده های جدید و بسیار محبوب شده است . سبک شبیه ساز به این دلیل ایجاد شد که با کمک آن افراد مختلف بتوانند به تجربه تاپیک های حاصی که سررشته ای در آن ندارند وارد شوند و یا تبدیل به سک فرد خبره در آن زمینه شوند ، دستگاه های شبیه ساز پرواز نمونه ای از مورد فوق می باشند . با ورود این سبک با دنیای بازی های رایانه ای در ابتدا افراد این طور می پنداشتند که این سبک به دلیل ضعف سخت افزاری و عدم جذابیت برای بازی بازان با شکست مواجعه می شود ، البته کارشناسان در این زمینه اشتباه نیز نمی کردند اما در ابتدای ورود این سبک بازی های موفق بسیاری نیز در این سبک منتشر شدند . پس از گذشت چندین سال اما با پیشرفت سخت افزار و همچنین ورود تکنولوژی های شبیه سازی قدرتمند استودیوهای بازی سازی موفق به خلق شاهکارهایی مانند Flight Simulator X شدند که یکی از بهترین بازی های شبیه ساز پرواز تاریخ می باشد .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Stern Pinball Arcade یک شبیه ساز پین بال می باشد که در سال 2016 توسط استودیوی بازی سازی FarSight Studios Inc ساخته شده و روانه بازار شده است . در این بازی شما به صفحه های بسیاری دسترسی دارید که هرکدام قابلیت ها و چالش های مخصوص به خود را دارند . تنوع بالای بازی بهمراه گیم پلی بسیار سرعتی در کنار موسیقی متن جذاب این بازی باعث شده است که این بازی یکی از انتخاب های اصلی طرفداران بازی پین بال شود . بازی رایانه ای Stern Pinball Arcade در تاریخ 24 دسامبر 2016 ساخته شده و موفق به کسب نمره 25% از وب سایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر  Stern Pinball Arcade نسخه Tinysio

مشخصات بازی Stern Pinball Arcade :

نام بازی : Stern Pinball Arcade

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2010

شرکت سازنده : FarSight Studios Inc

منتشر کننده : FarSight Studios Inc

سبک بازی : شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Stern Pinball Arcade

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *