دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Stickmageddon نسخه Early Access

آیا تا به حال به این نکته فکر کرده اید که اگر شما می توانستید خدا باشید، چه کارهایی برای مخلوقات خود انجام می دادید؟ آیا تماما به آنها لطف می کردید و یا در مواقع سرکشی، آنها را مجازات می کردید؟ اگر آنها از شما متنفر باشند چه؟ آیا آنها را نابود می کنید و یا سعی می کنید با آنها مذاکره کنید و دلیل کارهای خود را به آنها بگویید؟  در بازی Stickmageddon شما در نقش خدایی بسیار منفور هستید که مخلوقات شما از شما متنفر هستند. از این رو علیه شما قیام کرده اند. حالا دیگر مذاکره ثمره بخش نیست و زمان عمل است! به آنها نباید اجازه دهید تا معابد خود را بسازند. از طرفی نباید اجازه دهید تا توتم شما را نیز خراب کنند چرا که شخصیت شما نابود خواهد شد. همچنین در این بازی می توانید قابلیت های مختلف خود را بروزرسانی کنید تا بتوانید از انواع قدرت های اصلی خود علیه این موجودات نفرت انگیز استفاده کنید. می توانید آنها را بسوزانید و یا با یخ های قطبی آنها را فریز کنید. تصمیم با شماست پس از خدایی خود دفاع کنید!

سایر توضیحات: بازی Stickmageddon یک ایده بسیار جالب در سبک بازی های اکشن و ماجرایی و جالب است که در آن شما در نقش خدا هستید و باید مخلوقات خود را سر عقل بیاورید. بازی پر از ایده های بسیار جذاب است و سراسر آن شما با مسائل مختلفی روبرو خواهید شد. بازی Stickmageddon توسط شرکت SadFish برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

بازی Stickmageddon جدید

مشخصات بازی Stickmageddon:

نام بازی : Stickmageddon

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : SadFish

منتشر کننده : SadFish

سبک بازی :ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Stickmageddon

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *