دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Stonewall Penitentiary نسخه PLAZA

از خواب بیدار می شوید . آخرین چیزی که به یاد دارید ، در خانه و روی تخت دراز کشده بودید. اما شما دیگر در خانه نیستید . به اطراف نگاه کنید ، شما به سرعت به چهار چیز پی خواهید برد: شما در زندان هستید ؛ لباس های شما گم شده است ، دستان شما بسته شده و شما نمی توانید به یاد بیاورید که چگونه به این مکان منتقل شده اید . شما در قالب شخصیت به نام William Thane به ایفای نقش می پردازید ، مردی میانسال که با افسردگی و مصرف زیاد الکل دست و پنجه نرم می کند . شما همراه با شش نفر دیگر در یک زندان به سر می برید ، زندانی که توسط یک جامعه مدنی با وسواس عدالت جویانه ساخته شده است . یکی از شما قاتل است ! آیا توانایی فرار دارید ؟ موفقیت در دستان شما نیست . Stonewall Penitentiary یک ماجراجویی رمز و راز است که در سبک بصری رمان های گرافیکی نشان داده می شود .

سایر توضیحات : Stonewall Penitentiary یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی Storycentric Worlds طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Unimatrix Productions برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . این بازی ادای دینی ست به داستان های آگاتا کریستی و فیلم های ترسناکی مانند Scream و Saw . شما به همراه شش کاراکتر دیگر توسط شخصی مرموز ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل شده اید . شما حالا به عنوان یک زندانی باید با معماها روبرو شده و با حل آنها به پرسش هایی که در طول بازی در ذهنتان نقش می بندد ، پاسخ دهید . آیا شما در این زندان می توانید زنده بمانید و به اسرار آن پی ببرید و یا زندان به گورستان شما بدل خواهد شد ؟ Stonewall Penitentiary یک بازی ماجراجویی مبتنی بر شخصیت point-and-click است که بیشترین تمرکز خود را بر اکتشاف و روایت معطوف کرده . در طول بازی شما می توانید انتخاب هایی  داشته باشید که بر روند داستان تاثیر خواهد گذاشت . این بازی مکانیک بازی های استاندارد ماجراجویی از جمله مکان هایی برای کشف ، آیتم های جمع آوری و استفاده از آنها ، ملاقات با شخصیت ها و تعامل با آنها و پازل هایی که باید حل شوند را دارا می باشد .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

Stonewall Penitentiary Center

مشخصات بازی Stonewall Penitentiary :

نام بازی : Stonewall Penitentiary

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Storycentric Worlds

منتشر کننده : Unimatrix Productions

سبک بازی : ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Stonewall Penitentiary

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *