دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Streets of Rage Remake

شهری شاد , صلح جو و سازنده به دست گروهی مزدور افتاده است . تیراندازی ، خشونت و تخریب در تمامی سطح شهر در حال گسترش است . هیچکس در امان نیست . برخلاف تکرارهای مکرر در مورد خطرناک بودن رویارویی با این گروه توسط فرماندهان , سه افسر پلیس جوان تصمیمی گرفتند تا با این مشکل بزرگ مواجه شوند . در نهایت آنها یک واحد حمله ویژه ایجاد کردند , تنها راهی که می توانستند دوستان خود را ترک کنند و بطور مستقل وارد میدان نبرد شوند . بازی دارای 3 شخصیت قابل پخش به نام های Axel, Blaze و Adam می باشد که در ابتدا باید یکی از آنها را انتخاب نمایید , کاراکترهایی که هرکدام دارای توانایی و مهارت های رزمی مخصوص به خود می باشند .

سایر توضیحات : Streets of Rage یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی SEGA طراحی و ساخته شده و در سال 2011 توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . اولین نسخه از سری بازی Streets of Rage که با عنوان شورش در شهر شناخته میشد , در سال 1991 و برای کنسول سگا منتشر شد . به دلیل متفاوت بودن گیم پلی و گرافیک با سایر بازی های منتشر شده در آن زمان , گیمرها استقبال خوبی از این نسخه به عمل آوردند و همین مسئله باعث شد تا در طول 3 سال (1994-1991) , 2 نسخه دیگر با داستان های جذاب ساخته شود .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Streets of Rage Remake

مشخصات بازی Streets of Rage :

نام بازی : Streets of Rage

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2011

شرکت سازنده : SEGA

منتشر کننده : SEGA

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Streets of Rage

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *