دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Strike

بازی The Strike در سبک شبیه ساز , ورزشی می باشد که توسط استودیوی Bass Pro Shops ساخته شده و استودیوی Console Classics این بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . قلاب ماهی گیری خود را انتخاب کرده و برای صید ماهی با دیگر افراد به رقابت بپردازید . در این بازی جذاب شما باید از تمام توانایی های خود استفاده کرده و بتوانید در پایان ماهی های بیشتری صید کنید . بدون شک The Strike یک بازی شبیه ساز فوق العاده در سبک خود است .

توضیحات دیگر : در بازی The Strike باید قلاب ماهی گیری را در دست گرفته و به مناطق گرمی سفر کنید . تنوع مکان های بازی بسیار زیاد بوده و شامل دریاچه های معروفی در آمریکای شمالی می شود . در بازی های شبیه ساز گیم پلی نقش مهمی را ایفا می کند اگر گیم پلی بازی بتواند بازیکن را راضی نگه دارد می توان گفت بازی در مجموع عملکرد موفقی داشته است . گیم پلی بازی The Strike نیز بسیار واقع گرانه می باشد و از کیفیت مطلوبی برخوردار است . این بازی برای آن دسته از افرادی که علاقه مند به بازی هایی در فضای باز و ورزشی می باشند بسیار جذاب خواهد بود .

مشخصات بازی :

نام بازی : The Strike

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Bass Pro Shops

منتشر کننده : Console Classics

سبک بازی : شبیه ساز , ورزشی

حجم فایل : 603 مگابایت

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *