دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Stunt Toys نسخه TiNYiSO

بازی های ماشین سواری بسیار جدید هر روز به بازار گیم اضافه می شوند و هر کدام نیز نقاط قوت و ضعف خود را دارند. بعضی از این بازی ها به قدری پیچیده هستند که طیف بسیار زیادی از کاربرها به سمت آنها نمی روند. از این رو شرکت های کوچکتر سعی می کنند تا بازی هایی با جذابیت های متفاوت به بازار عرضه کنند. بازی Stunt Toys نیز یکی از جدیدترین بازی هایی است که به بازار عرضه شده است و سعی دارد تا مخاطبان با طیف وسیع سنی را به خود جذب کند. این بازی یک بازی بسیار جذاب است که فیزیک آن با جذابیت های بصری خاصی طراحی شده است. استفاده از رنگ بندی های بسیار متنوع نیز باعث شده تا گیمر از نگاه کردن به صفحه بازی خسته نشود. همچنین در بازی Stunt Toys حالت های بازی متنوعی نظیر تک نفره، چند نفره، آنلاین و .. گنجانده شده است. در این بازی شما می توانید تا از میان 22 خودرو مختلف انتخاب منحصر به فرد خود را داشته باشید و در بیش از 30 نقشه مختلف به بازی بپردازید.

سایر توضیحات: بازی Stunt Toys یک بازی بسیار جذاب بر اساس گرافیک بسیار ساده اما با رنگبندی بسیار خوب است که توجه شما را به انجام ماموریت های مختلف جلب می کند. در این بازی شما باید در نقشه های مختلف به انجام کارهای متنوع بپردازید و در خلال انجام کارهای اصلی، کارهای فرعی نیز انجام دهید. گرافیک بازی از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و شما می توانید ساعت ها به بازی بنشینید. بازی Stunt Toys توسط شرکت IKI STUDIOS, LLC برای پلتفرم ویندوز عرضه شده است.

*دقت کنید این بازی به یک Joystick یا کنترلر نیاز دارد*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Stunt Toys جدید

مشخصات بازی Stunt Toys :

نام بازی : Stunt Toys

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : IKI STUDIOS, LLC

منتشر کننده : IKI STUDIOS, LLC

سبک بازی : اکشن – مسابقه ای

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Stunt Toys

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *