دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Subject A-119 نسخه PLAZA

Subject A-119 یکی از بازی های سبک معمایی/ماجرایی بشمار می آید . Subject A-119 در واقع نام شخصیت اصلی بازی است , شما اولین آزمایش موفقیت آمیز در یک سری از کلونی هستید . شما از خوابی ناخواسته بیدار شده و خود را در مکانی نامعلوم می یابید , هرگز بخاطر نمی آورید برای چه کاری در این مکان مرموز حضور دارید . هدف اصلی شما , پیدا کردن خود واقعیتان است و شما این کار را باید با گشت و گذار در نقشه بازی و حل پازل های متعدد به ثمر رسانید . فراموش نکنید شما دارای قدرت عجیبی نیز می باشید , قدرتی که این امکان را به شما می دهد تا در دیوارها حفره ای ایجاد نمایید و یا اشیای پیرامونتان را نابود سازید .

سایر توضیحات : Subject A 119 یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی Tom Heek طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . Telekinesis نام قدرت دیگری است که به وسیله آن می توانید اجسام مختلف را برداشته و به هرطرف پرتاب نمایید . در حقیقت , کل بازی بر روی پازل های چالش برانگیز بنا شده است که با حل آنها می توانید مراحل را پشت سر گذاشته و یک قدم به هدف اصلی خود نزدیک شوید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Subject A-119 نسخه PLAZA

مشخصات بازی Subject A 119 :

نام بازی : Subject A 119

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Tom Heek

منتشر کننده : Tom Heek

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Subject A 119

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *