دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Suits A Business RPG

بازی Suits A Business RPG در سبک اکشن , ماجراجویی , نقش آفرینی می باشد که توسط استودیوی مستقل Technomancy Studios ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . شرکت های کل دولت های جهان را کنترل می کنند بی عدالتی انگیزه ای برای انقلاب در شهر Suits می شود . در این بازی ماجراجویی های یک تاجر را دنبال کرده و مشاهده کنید که چگونه به سمت فساد می رود .

خلاصه داستان : به دنبال کار می گردید؟ شرکت به شما نیاز دارد . همین امروز برای Suit City HQ درخواست داده و آینده دنیا را در دست خود بگیرید . خود شما شرکت هستید . شرکت همیشه جامعه خود را در نظم و عدالت نگه می دارد . شرکت مسئول تامین وظایف است و وظایف پول به همراه خواهد داشت . در این مسیر همیشه باید شهروند عادی را نیز مدنظر داشته باشید . برای هرچه کمتر سوال پرسیدن از شما پاداش قرار دهید یک جامعه برتر مسئولیت خود را در دستان شما قرار می دهد تا از آنها محافظت کنید . به این افراد Cogs گفته می شود . Cogs همیشه ماشین ها را در بهترین عملکرد خود قرار می دهد . جامعه به Cogs نظیر شما نیاز دارد تا همیشه در بهترین شرایط موجود بماند . موقع آن رسیده تا اقدامی انجام داده و هدایت جامعه را به دست بگیرید . اعتبارات لازم در بازی Suits A Business RPG مشت قوی , چوبی مخصوص برای خورد کردن آرواره , کروات فوق العاده , یک کیف دستی مناسب , تجربه ی مبارزه و عشق برای شرکت می باشد .

مشخصات بازی :

نام بازی : Suits A Business RPG

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Technomancy Studios

منتشر کننده : Technomancy Studios

سبک بازی : اکشن , ماجراجویی , نقش آفرینی

حجم فایل : 749 مگابایت

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *