دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Super Dungeon Bros نسخه Hi2U

Super Dungeon Bros یک بازی در سبک ماجراجویی می باشد که در سال 2016 توسط کمپانی React Games ساخته شده و برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . استودیوی بازی سازی React Games یکی از استودیوهای قدیمی می باشد که تاکنون موفق به خلق بازی های بسیاری مانند سری محبوب Archon Classic و Super Dungeon Bros Broettes شده است که برای ساخت این بازی ها موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است . سبک ماجراجویی یکی از سبک های محبوب در میان بازی بازان می باشد و بازی های بسیاری در این سبک منتشر شده است . بازی های نظیر سری محبوب Assassin Creed و Tomb Raider از بازی هایی می باشند که این سبک را دست خوش تغییرات بسیاری کرده اند . بازی رایانه ای Super Dungeon Bros یکی از همین بازی های می باشد که با ترکیب سبک ماجراجویی و اکشن موفق به خلق یکی  از زیباترین و جذاب ترین بازی های ماجراجویی سال 2016 شده است .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Super Dungeon Bros یک بازی با تم سنگی می باشد که در آن شما وارد دانجن های خطرناک بازی شده و تمامی دشمنانتان را از بین می برید . در این بازی شما یکی از قهرمانان دنیای Rökheim می باشید و باید با کمک دوستان خود این سرزمین زیبا را از شر موجودات شیطانی نجات دهید . گیم پلی این بازی به سبک بازی های نقش آفرینی طراحی شده است ، شما با گشت و گذار در دانجن های این بازی و نابودی دشمنان و باس های بازی موفق به یافتن ایتم های جدید و بهتری می شوید که باعث قدرتمند تر شدن شخصیت شما می شود . گرافیک هنری و فنی این بازی بسیار زیبا و چشم نواز می باشد ، محیط ها و کارکترهای این بازی کارتونی طراحی شده اند که باعث جذابیت بسیار زیاد این بازی شده است . بازی رایانه ای Super Dungeon Bros یکی از بازی های مورد انتظار سال 2016 می باشد .

 *حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Super Dungeon Bros نسخه Hi2U

مشخصات بازی Super Dungeon Bros :

نام بازی : Super Dungeon Bros

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : React Games

منتشر کننده : React Games

سبک بازی : ماجراجویی – اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

Super Dungeon Bros