دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Survival Is Not Enough نسخه HI2U

بازی Survival Is Not Enough یک بازی جهان باز است که در آن شما باید به مقابله و فرار از دست زامبی ها بپردازید. همه چیز از جایی شروع می شود که شما از خواب بر می خیزید و خود را در یک جزیره اسرار آمیز می بینید. پس از چندی نیز متوجه می شوید که شما آلوده به یک ویروس خطرناک شده اید. اما جای فکر کردن نیست و شما باید خود را برای رویارویی با خطرات مختلف آماده کنید. در قدم اول بدون شک ساخت یک پناهگاه می تواند به شما کمک بسزایی کند چرا این محل یک مکان ایمن است. از این رو در قدم دوم باید مراقب همه چیز باشید و خود را در مقابل خطرات مختلف محافظت کنید. سومین قدم بدون شک دستیابی به منابع غذایی است. از این رو باید به شکار حیوانات مختلف بپردازید تا با استفاده از گوشت آنها نیروی خود را بازیابید. همچنین هدف نهایی نهایی این بازی یافتن یک دارو برای خلاصی از شر این ویروس است که می توانید با کشتن زامبی های مختلف به آن دست یابید. اما این مسئله به سادگی صورت نمی پذیرد چرا که در شب همه چیز متفاوت است. پس هرچه خود را بیشتر برای شب آماده کنید، آسوده تر خواهید بود.

سایر توضیحات: بازی Survival Is Not Enough یک بازی بسیار جذاب و جالب در سبک Survival است که در آن شما در یک دنیای آزاد باید زندگی خود را از سر گیرید و برای بقا تلاش کنید. در این بازی سیستم شبیه سازی ابتکاری به کار گرفته شده است نحوه زندگی حیوانات و هیولاهای مختلف به خوبی شبیه سازی شده است. گرافیک بازی نیز در حد قابل قبولی طراحی شده است. بازی Survival Is Not Enough توسط شرکت Fixer Games برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Survival Is Not Enough جدید

مشخصات بازی Survival Is Not Enough:

نام بازی : Survival Is Not Enough

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Fixer Games

منتشر کننده : Fixer Games

سبک بازی : اکشن – نقش آفرینی – ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Survival Is Not Enough

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *