دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Tabletop Simulator Scuttle نسخه Hi2U

بازی های شبیه ساز امروزه راهی برای تست تمامی کارهای ممکن و غیر ممکن برای افراد می باشد ، شما می توانید تبدیل به یک خلبان ، ناخدای کشتی ، مزرعه دار ، فضانورد و یا حتی یک جنگ جو شوید . شما می توانید به انجام کارهای مختلف در شرایطی کاملا شبیه سازی شده انجام دهید و برای انجام این کارها به مهارتی مثال زدنی احتیاج خواهید داشت . البته این سبک در ابتدا یک سبک کاملا محبوب نبوده است و بسیاری از افراد این سبک را سبکی برای تفریح و سرگرمی حساب نمی کرده اند و از این سبک به عنوان یک نوع ابزار کار پیشرفته برای خلبانی و غیره یاد می شده است ، اما با گذشت زمان و با انتشار بازی های جذابی مانند شبیه ساز بز و شبیه ساز سنگ این سبک تبدیل به یکی از محبوب ترین سبک ها در دنیای بازی های رایانه ای شد بطوری که روزانه بازی های بسیاری در این سبک منتشر می شوند .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Tabletop Simulator Scuttle آخرین بسته الحاقی منتشر شده برای بازی محبوب و پرطرفدار Tabletop Simulator می باشد . این بازی که شبیه ساز بازی های رومیزی می باشد با استفاده از بسته های الحاقی مختلف خود موفق شده است این بازی را تبدیل به یک بازی محبوب و جذاب برای تمامی سلیقه ها کند . بسته الحاقی جدید برای شما بازی Scuttle را به ارمغان آورده است ، این بازی که بازی محبوب دزدان دریایی بوده است یک کارت بازی سرعتی و بسیار جذاب مناسب برای سنین 6 به بالا می باشد که شما می توانید با تمام اعضای خوانواده خود به تجربه آن بپردازید . بازی رایانه ای Tabletop Simulator Scuttle در تاریخ 18 فوریه 2017 منتشر شده و موفق به کسب نمره 100% از وبسایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*توجه کنید که حتما فیلم آموزش نصب را با نرم افزار Media player Classic مشاهده نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Tabletop Simulator Scuttle

مشخصات بازی Tabletop Simulator Scuttle :

نام بازی : Tabletop Simulator Scuttle

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Berserk Games

منتشر کننده : Berserk Games

سبک بازی : شبیه ساز – نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Tabletop Simulator Scuttle

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *