دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Tacopocalypse v1.0.2 نسخه DARKSIDERS

بازی Tacopocalypse یک بازی ابتکاری است که در آن شما در نقش یک راننده بسیار خطرآفرین اما کاربلد در یک رستوران مشغول کار هستید و باید سعی کنید تا سفارشات مشتریان خود را به آنها تحویل دهید. این مسئله زمانی ارزش و اهمیت پیدا می کند که برای این کار زمانبندی خاصی مد نظر باشد و شما باید این زمانبندی را رعایت کنید. البته همیشه سرعت با رعایت قوانین رابطه معکوس دارد و شما نمی توانید هر دو را در نار یکدیگر داشته باشید. از این رو هر چه سرعت خود را بیشتر کنید قوانین کمتری را می توانید رعایت کنید و این مسئله بر جذابیت بازی می افزاید. علاوه بر اینها، زمان بازی در آخرالزمان اتفاق می افتد و اتفاقات بسیار عجیبی نظیر رانش زمین، زلزله، ترکسیدن لوله های آب و … می تواند مانع این مسئله بشود که شما خواسته های هر مرحله را به درستی انجام دهید. در بازی Tacopocalypse شما می توانید با پولی که به دست می آورید خودروهای جدید، مسیر ها جدید و حتی آهنگ های بسیار جذاب تری را بخرید و با آنها بازی را ادامه دهید. در این بازی شما با بیش از 90 خودرو کلاسیک مختلف سر و کار دارید و در بیش از 4 نقشه و شهر مختلف به بازی می پردازید.

سایر توضیحات: بازی Tacopocalypse یک بازی بسیار جذاب و هیجانی در سبک ماشین سواری است که در آن شما باید تمام تلاش خود را کنید تا بی قانون ترین راننده شهر شوید و در عین حال تمام کارها محوله را نیز به درستی انجام دهید. گرافیک این بازی از رنگ آمیزی بسیار شاد و انرژی زایی پیروی می کند و حس سرزندگی و نشاط را به شما می دهد. بازی Tacopocalypse توسط شرکت Cherry Pie Games برای پلتفرم ویندوز و مک تولید شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

بازی Tacopocalypse جدید

مشخصات بازی Tacopocalypse :

نام بازی : Tacopocalypse

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Cherry Pie Games

منتشر کننده : Cherry Pie Games

سبک بازی : اکشن – ماشین و موتورسواری

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Tacopocalypse

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *