دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Tequila Zombies 3

مکزیک و در نزدیکی مرز آمریکا , Miguel تصمیم می گیرد تا شبی را در خارج از شهر و در هتلی مجلل بگذراند . پس خود را به موقعیتی مناسب رسانده و شبی فراموش نشدنی را برای خود رقم می زند اما هنگامی که خورشید در آسمان نمایان می گردد دیگر همه چیز تغییر کرده بود . تمامی آدم هایی که در آن شب دیده بود حالا به زامبی هایی بی رحم تبدیل شده بودند . پس از شبی به یادماندنی حالا به روزی وحشتناک روبرو هستید , انسان هایی که حالا به خون آشام تبدیل شده اند و هرکدام سعی دارند جان شما را بگیرند . در این کش و قوس های فراوان برای فرار از چنین موقعیتی , با یک دختر پلیس مکزیکی به نام ژاکلین آشنا شده و او به شما برای فرار از دست خون آشام ها کمک می کند .

سایر توضیحات : Tequila Zombies 3 یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی IriySoft طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . تمام مکزیک توسط زامبی ها محاصره شده و شما مجبور هستید با استفاده از هلی کوپتر به آمریکا سفر کنید . اینجاست که داستان Tequila Zombies 3 آغاز می شود . قتل عام خونین , سه قهرمان منحصر به فرد با قدرت های فوق العاده , وجود طیف گستده ای از سلاح ها , روایت داستانی جذاب و موجودات مختلف در قالب دشمنانی خونین تنها بخشی از ویژگی های بازی را شامل می شود .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Tequila Zombies 3

مشخصات بازی Tequila Zombies 3 :

نام بازی : Tequila Zombies 3

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : IriySoft

منتشر کننده : IriySoft

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Tequila Zombies 3

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *