دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Tesla vs Lovecraft

در بازی Tesla vs Lovecraft شما در نقش Nikola Tesla هستید، یک مخترع بسیار قدرتمند و خبره و یک نابغه که تمام جهان به این مسئله اعتراف کرده اند. در شامگاه یکی از بزرگترین اختراعات خود، تمام آزمایشگاه شما توسط شخصی به نام H.P. Lovecraft به آتش کشیده شد چرا که او عقیده دارد که آزمایشات شما برای این کره خاکی بسیار ضرر دارد. این شخص همچنین با استفاده از کتاب جادویی خود و نیز ارتش بسیار بزرگ هیولاهایش، بهترین دسترنج شما را نیز دزدیده است. اما حالا خون شما به جوش آمده و می خواهید از یکی از بهترین های خود علیه دشمنانتان استفاده کنید؛ اسلحه ای به نام Tesla-Mech! این اسلحه به قدری قدرتمند است که تمام هیولاها در برابرش به سان مورچه ای در مقابل فیل هستند! حالا این موجودات عجیب و غریب از این می ترسند که چرا خشم شما را برانگیخته اند و موجب آزار شما شده اند. پس خشاب های خود را پر کنید و به این موجودات یک درس اساسی بدهید!

سایر توضیحات: بازی Tesla vs Lovecraft یک بازی بسیار جذاب در سبک اکشن است که با گرافیکی 2 بعدی و از بالا به پایین طراحی شده است. این بازی توسط شرکت 10tons Ltd برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است. همچنین این شرکت تجربه ساخت بازی هایی نظیر Crimsonland و Neon Chrome را داشته که هر دو بازی های جالبی بوده اند.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Tesla vs Lovecraft جدید

مشخصات بازی Tesla vs Lovecraft :

نام بازی : Tesla vs Lovecraft

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : 10tons Ltd

منتشر کننده : 10tons Ltd

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Tesla vs Lovecraft

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *