دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Admin بهمراه تمامی آپدیت ها

درآینده ای دور انسان ها موفق به خلق ربات هایی هوشمند شده اند که از آنها به جای انسان ها در کارهایی که برای انسان خطرناک می باشد استفاده می کنند . این ربات ها در طول روز استفاده بسیار زیادی برای انسان ها دارند به همین دلیل انسان ها بسیار به آنها وابسته شده اند ، این ربات ها مسئول برقرارای امنیت انسان ها می باشند و گروهی دیگر از آنها در ارتش خدمت می کنند . بطوری که زندگی انسان ها بدون این ربات ها غیر ممکن به نظر می رسد ، تا اینکه یک روز یکی از این ربات ها بدون برنامه قبلی به یک مرکز تحقیقاتی می رود و آنجا را تحت کنترل خود در می اورد ، حال شما به عنوان یکی دیگر از این ربات ها برای کسب اطلاعات و در مواقع ضروری برخورد با این ربات وارد عمل خواهد شد .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای The Admin یک بازیدر سبک اکشن ماجراجویی می باشد که از زاویه دوربین سوم شخص روایت می شود ، این بازی در سال 2016 توسط استودیوی بازی سازی Willpowaproject ساخته شده . گیم پلی این بازی به سبک Shoot em up طراحی شده است ، شما وارد مرحله می شوید و با حمله به دل دشمن و استفاده از قدرت ها و سلاح های خود آنها را از میان بر می دارید . در این بازی تعداد بسیار زیادی سلاح و آپگرید وجود دارد که شما در طول بازی می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید . بازی رایانه ای The Admin در تاریخ 1 نوامبر 2016 ساخته شده و موفق به کسب نمره 70% از وبسایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*توجه کنید که حتما فیلم آموزش نصب را با نرم افزار Media player Classic مشاهده نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر The Admin بهمراه تمامی آپدیت ها

مشخصات بازی The Admin :

نام بازی : The Admin

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Willpowaproject

منتشر کننده : Willpowaproject

سبک بازی : ماجراجویی – اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

The Admin

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *