دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Adventurer and His Backpack

این تنها یک بازی سرگرم کننده است , پس انتظار چندانی از آن نداشته باشید . به گفته سازنده بازی , تا زمانی که بازی فعلی بهتر از گذشته و پاسخگوی نیاز گیمرها باشد ، ما به هدفمان دست پیدا کرده ایم . این یک بازی ماجراجویی با حالت های مختلف است که این اجازه را به پلیرها می دهد تا با یکدیگر به رقابت بپردازند و هیجانی غیر قابل وصف را تجربه نمایند . شما یک کوله پشتی در اختیار دارید که می توانید آن را با استفاده از یکسری آیتم ها و تجهیزات , پر کنید . الببته در ابتدا تجهیزات محدود می باشد اما هرچه پیش می روید , بازی طیف گسترده تری از امکانات در اختیارتان قرار می دهد .

سایر توضیحات : The Adventurer and His Backpack یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی 疯王子 طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی 疯王子中二集团总部 برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در هنگام روبرو شدن با هیولاها , 3 گزینه پیش روی شما قرار دارد , حمله که ممکن است دشمنتان از شما ضعیفتر باشد و شما در این نبرد پیروز شوید و یا برعکس , شما نابود شوید . فرار هم راه حل بعدی است و در صورت انتخاب این گزینه , هیچ پاداشی به شما تعلق نخواهد گرفت و در پایان , شانس خود را با سکه ها رقم بزنید یعنی مقدار مشخصی از سکه های طلا را پرداخت کرده و پیروزی بی دردسری به دست آورید . در طول بازی یکسری آیتم وجود دارد که با جمع آوری آنها می توانید پس از رسیدن به فروشگاه ها , آنها را فروخته و مبلغ خوبی به دست آورید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر The Adventurer and His Backpack

مشخصات بازی The Adventurer and His Backpack :

نام بازی : The Adventurer and His Backpack

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : 疯王子

منتشر کننده : 疯王子中二集团总部

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

The Adventurer and His Backpack

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *