دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Armament Project نسخه CODEX

The Armament Project در آینده اتفاق می افتد ، شما در مقابل یک دولت فاشیستی مبارزه می کنید .گیم پلی این بازی بیش تر با رفت و آمد و شلیک کردن به دشمنان سپری می شود.سیستم مبارزه  به اندازه ی کافی به عناوین معروف اول شخص شوتر نزدیک است اما تفاوت هایی وجود دارند ، این بازی قرار نیست آسان باشد پس همواره این موضوع را در نظر بگیرید .شما می توانید فایل های صوتی پیدا کنید که در باره ی محیط اطراف و ماموریت شما اطلاعاتی به شما می دهند این راهی است که سازنده به روایت کردن داستان بسنده کرده است .دشمنان در این بازی یکی از عناصر کلیدی هستند ، ممکن است غافلگیر شوید وقتی می بینید آن ها از تاکتیک های متنوعی برای کشتن شما استفاده می کنند. آن ها مرتبا از طریق رادیو با یکدیگر صحبت می کنند پس شما متوجه خواهید شد چه اتفاقی در حال وقوع است ، البته همواره دشمنان چالش بر انگیز خواهند بود .دو حالت گیم پلی برای بازی در نظر گرفته شده است ، بخش Campaign و بخش داستانی ، در بخش campaign شما باید در مراحل پیشروی کنید و دسته های دشمنان را از بین ببرید و Survival در واقع زنده ماند نر مقابل موج های عظیم دشمنان است ، این بازی حالت امتیازی دارد ، هر موج از دشمنان قوی تر شده و تعدادشان بیش تر می شود ، هرچقدر دشمنان بیش تری بکشید امتیازتان بیش تر خواهد بود .

سایر توضیحاتبازی اول شخص شوتر که با مضامین علمی تخیلی ترکیب شده است ، بیش تر زمان گیم پلی این بازی را با شلیک کردن و پیش روی در سطح مراحل خواهید گذراند ، در حالی که باید در نظر داشته باشید دشمنان شما بسیار باهوش هستند و همواره از تاکتیک های مختلفی برای کشتن شما استفاده می کنند ، این موضوع کلیدی ترین بخش بازی The Armament Project است. همین دشمنان سرسخت هستند که بازی را جذاب و متفاوت می کنند . اگر برای یک بازی اول شخص شوتر با مضامین علمی تخیلی و دشمنانی سرسخت آماده اید این بازی را نباید از دست بدهید

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی اکشن اول شخص علمی تحیلی The Armament Project Cover جدید

مشخصات بازی   The Armament Project:

نام بازی : The Armament Project

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : DysTop

منتشر کننده : DysTop

سبک بازی :اکشن ،اول شخص ، شوتر ، علمی تخیلی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

The Armament Project

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *