دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Blood Eclipse نسخه PLAZA + آخرین آپدیت

کشتنی که برای گرفتن انتقام صورت می گیرد هنوز هم کشتن است – اما مردن یک مرگ نیست و امشب که شهر در قرون وسطی و تحت سلطه ، خونریزی در پس قرن ها را تجربه کرده است ، اجازه نخواهد داد که مهمانانش بدون یادگیری آن درس را ترک کنند . این یک سناریو درباره تقابل انسان و زامبی است .  حداکثر 6 بازیکن می توانند در یک زمان بازی کنند ، 4 قهرمان انسانی و 2 بازیکن زامبی . هر بازیکن شخصیتی را که تمایل دارد را انتخاب میکند و با انتخاب حالت های مختلف وارد میدان مبارزه می شود . شما در یک خانه متروکه رها شده در وسط یک شهر که توسط جنگل احاطه شده است بازی را شروع می کنید . انسان ها زمان محدودی برای جستجوی سلاح ها و اقلام مختلف خواهند داشت پس سعی کنید در همان زمان محدود آیتم های مشخص شده را با توجه به سناریو تکمیل کنید . زامبی ها تنها یک نگرانی خواهند داشت و تنها باید بر روی خوردن انسان ها تمرکز کنند البته شما تنها نخواهید بود و سایر زامبی ها که با هوش مصنوعی هداست می شوند نیز شما را در این مسیر همراهی می کنند . The Blood Eclipse یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Only Human Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Only Human Studios برای پلتفرم PC روانه بازار شده است .

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

مشخصات بازی The Blood Eclipse :

نام بازی : The Blood Eclipse

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Only Human Studios

منتشر کننده : Only Human Studios

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

A killing that occurs under the Blood Eclipse is still a killing — but a death is not a death at all. And tonight, the town that experienced a massacre under the Blood Eclipse centuries ago will not be letting its guests go without teaching them that lesson.

It’s a zombies vs humans scenario. Up to 6 players can play at a time, with up to 4 human heroes, and 2 zombie players. Each player will choose the character they’d like to play as and join or create a match!
You start in an abandoned creepy house in the middle of a ghost town surrounded by forest. Once in, the humans will have a limited amount of time to search for weapons and items and try to complete the scenario objective.
The zombies just need to prevent that from happening, by doing the thing they do best, eating humans (don’t worry you’ll have AI zombies helping you too).

Although an internet connection is technically not required, as you can play just against AI zombies, the game is significantly more fun if you’re playing with a few humans 🙂

The Blood Eclipse

به روز رسانی :

1397/08/13 آپدیت جدید v20181102 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *