دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Deer God

بازی کامپیوتر The Deer God یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط Crescent Moon Games و Cinopt Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Crescent Moon Games برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . The Deer God , یک بازی پیکسل پیکسلی و 3 بعدی است که تمامی مهارت ها و توانایی های شما را به چالش می کشد . بقا و جان سالم به در بردن از مسیرهای دشوار , تنها هدف شماست . تمامی این اتفاقات در یک جهان پیکسلی 3 بعدی , نفسگیر و منحصر به فرد رخ می دهد . به روشنایی روز خیره شوید و از شب و روز و مناظر چشم نواز لذت ببرید . به یکی از زیباترین حیوانات بر روی سیاره زمین تبدیل شوید . مانند یک گوزن زندگی کنید و مانند او از جان خود محافظت نمایید . وجود حیوانات مختلف , سیستم شب و روز , ماموریت های مختلف , یافتن اسرار و حل پازل باستانی و موسیقی متن گوشنواز ساخته Evan Gipson تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی The Deer God :

نام بازی : The Deer God

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : : Crescent Moon Games و Cinopt Studios

منتشر کننده : Crescent Moon Games

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

  • 4 replies
      • Vahid Ghasemi says:

        سلام دوست عزیز
        بابت پیشنهادتون سپاسگزاریم .
        لطفا نظرات و یا پیشنهاداتی که در مورد سایت ، قالب و طراحی دارید به ایمیل info@download.ir ارسال نمایید تا بررسی ودر صورت امکان انجام بشه .
        باتشکر

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *