دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Fall of Lazarus نسخه PLAZA

ناگهان در سفینه ای به نام USSC Lazarus از خواب بیدار می شوید ، هیچ خاطره ای در ذهن شما وجود ندارد و حتی نمی دانید که چگونه به این سفینه قدم گذاشته اید . در این سفینه شما تنها نیستید ، Hybris هوش مصنوعی است که کشتی را اداره می کند اما شما چه کسی هستید؟ در این مکان مرموز چی کار میکنید و مکعب سیاه چیست؟ حقیقت تاریکتر از سیاهی اعماق فضا است . به سفینه Lazarus خوش آمدید . سفینه مورد نظر ، متعلق به کمپانی KR است که به حمل و نقل بین ستاره ای کالا و روابط نزدیک با صنعت معدن می پردازد .

سایر توضیحات : The Fall of Lazarus یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی No Wand Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در این بازی شما به عنوان یک جنگجوی سال های دور به ایفای نقش می پردازید که در نبرد ونوسین دچار آسیب های جسمی شده و حالا سعی دارد آینده ای روشن را برای خود رقم زند . او برای شرکت در یک ماموریت نه ساله روزشماری می کند . وقتی از خواب بیدار می شود، خودش را تنها در کشتی می بیند ، بدون هیچ خاطره ای . پلیر باید قبل از آنکه شرایط بدتر شود تمام سفینه را بررسی کرده و راهی برای خروج از این مکان پیدا کند . در طول بازی ، کاراکتر اصلی گرفتار داستان هایی می شود که ناخودآگاه اتفاقات زندگی اش در گذشته را در مقابل چشمانش مشاهده می نماید . اما این فقط آغاز راه است . اتفاقات و حوادث عجیب و غریب ، پایه بازی را شکل می دهد و وجود سرنخ ها و جمع آوری آنها می تواند شما را در رسیدن به هدفتان بازی نماید .

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

The Fall of Lazarus center

مشخصات بازی The Fall of Lazarus :

نام بازی : The Fall of Lazarus

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : No Wand Studios

منتشر کننده : No Wand Studios

سبک بازی : ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

The Fall of Lazarus

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *