دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Fog نسخه PLAZA

راه خودتان را در راستای محیطی جهان باز و تاریک باز کنید و با آنچه در این محیط و فراتر از آن قرار دارد مبارزه کنید .The Fog یک بازی Survival با جو ترسناک است که بر اساس رمان کوتاه “The Mist” از Stephen King ساخته شده است . بازی را از دید اول شخص تجربه خواهید کرد ، شما را در اتاق یک مسافرخانه رها کرده بودند چون نشانه های بیماری را در شما دیده بودند ، خوشبختانه شما بیمار نیستید ، وقتی به بیرون می روید متوجه می شوید که چگونه مه همه چیز را در  بر می گیرد ، برای زنده ماند تقلا می کنید اما این شرایط وقتی که متوجه موجوداتی از دنیای دیگر می شوید بد تر هم می شود .تیم تحقیقاتی بهترین گزینه برای زنده ماندن شما است، اگر راهی برای بیرون رفتن از این منطقه وجود داشته باشد تنها این تیم تحیقاتی هستند که از ان اطلاع دارند . این یک بازی Survival است با جوی ترسناک ، منابع شما کم هستند ، تعداد دشمنان بسیار زیاد است و شما نمی دانید کی و کجا ممکن است سلاح ، غذا ، مهمات و کمک های اولیه پیدا کنید برای زنده ماند حتی باید تک تک گلوله هایتان را مدیریت کنید ، این تنها راه زنده ماندن است .

سایر توضیحات :The Fog یک بازی اکشن ماجرایی است که گیم پلی آن به صورت Survival پیاده سازی شده است و با مضامین ترسناک درآمیخته است .جوی تاریک بر محیط این بازی حاکم است ، شما باید از آنچه دارید به بهترین نحو استفاده کنید تا بتوانید از این مهلکه جان سالم به در ببرید ، این می تواند تجربه ای نفس گیر باشد اما شما باید با تمام وجود سعی کنید تا از این منطقه فرار کنید و به مکانی امن برسید .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی اکشن ترسناک کامپیوتر The Fog جدید

مشخصات بازی   The Fog:

نام بازی : The Fog

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Horizon Games

منتشر کننده : Horizon Games

سبک بازی :ماجرایی، اکشن ، ترسناک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

 

The Fog

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *