دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The House of Da Vinci نسخه SKIDROW

به دنیای  House of Da Vinci پا بگذارید ، پازل های مکانیکی را حل کنید ، اشیاء مخفی را پیدا و در دنیایی غرق شوید که اصالتش به دوران رنسانس باز می گردد . از تمامی هوش و ذکاوت  خود استفاده کنید تا راز ناپدید شدن استاد را پیدا کنید .شما متعهد ترین دانش آموز Da Vinci هستید ، استادتان Leonardo ناپدید شده است شما نمی دانید او کجا است و چه اتفاقی افتاده است بنا بر این تحقیقتان را شروع می کنید ، به دنبال واقعیت باشید اما کارگاه Leonardo پر از پازل ها،اختراعات ، مکانیزم ها و اشیاء مخفی است که در سرتاسر اتاق هایی با دکوراسیون های زیبا مخفی شده اند ، شما باید از تک تک سلول های مغز خود برای پی بردن به موضوع استفاده کنید. سازنده ی بازی تصورات خودش را با داستان بزرگ ترین مخترع دنیا ترکیب کرده است ، Leonardo da Vinci  ، سازنده در طول گیم پلی توانایی های منحصربفردی را برای شما در نظر گرفته است ، شما به عنوان یک دانش آموز جوان ایفای نقش می کنید ، دنیای قرن شانزدهم را کاوش کنید، به دنیای سازه های  Leonardo وارد شوید  ، پازل ها ی مختلف را حل کنید تا جایی که توانایی کنترل زمان را کسب کنید  و به راز های گذشته پی ببرید .

سایر توضیحات : بازی The House of Da Vinci  پازل های بسیار چالش برانگیزی دارد که از اختراعات و ایده های واقعی Leonardo da Vinci الهام گرفته اند، مکان های اسرار آمیزی که در این بازی وجود دارند بر اساس آثار هنری به جا مانده از شهر فلورانسِ ایتالیا در سال 1506 ایجاد شده اند .The House of Da Vinci از زبان های متنوعی پشتیبانی می کند (انگلیسی ، فرانسوی ، آلمانی ، اسپانیایی ، برزیلی ، پرتقالی ، روسی ، ترکی ، ژاپنی و … ). این بازی توسط یک تیم  مستقل  اما پرانرژی و مشتاق از توسعه دهندگان و گرافیست ها طراحی شده است با نام Blue Brain Games  تمامی این افراد از طرفداران بازی های پازلی سه بعدی و نابغه دوران رنسانس یعنی Leonardo Da Vinci هستند . بازی The House of Da Vinci اواخر 2016 بودجه بندی شد و به عنوان پروژه ای موفق شناخته شده است  ، شما می توانید این بازی زیبا را دانلود کرده و از یک گیم پلی پازلی سه بعدی لذت ببرید .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی ماجرایی و پازلی کامپیوتر The House of Da Vinci جدید

مشخصات بازی   The House of Da Vinci:

نام بازی : The House of Da Vinci

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Blue Brain Games

منتشر کننده : Blue Brain Games

سبک بازی :استراتژیک ، پازلی ، ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

The House of Da Vinci

  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *