دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Hunting God نسخه PLAZA

نام من Nodens است، خدای شکار! من سالهای بسیار زیادی است که در قلمروهای مختلف خود در حال پرسه و قدم زدن هستم و از زیبایی های این موجودات بسیار جالب، از بزرگ ترین آنها نظیر دایناسور گرفته تا کوچک ترین آنها نظیر کک لذت می برم. روزی من در حال قدم زدم در جنگلی به نام Banagher بودم که یک گوزن بسیار زیبا چشم مرا به خود گرفت و نظر مرا جلب کرد. البته این موجود تنها چیزی نبود که توجه مرا به خود جلب کرد بلکه موجودات دیگری نیز بودند. مثلا یک گرگ سفید نیز بسیار زیبا می نمود، تا اینکه چندین موجود فانی به قلمرو من وارد شدند! بازی The Hunting God قصد دارد تا شما را سفری بسیار جالبد ببرد. سفری در نقش خداب شکار با نام The Hunting God که در این مسیر شما با یک گرگ سفید بسیار زیبا به نام Draiochta نیز آشنا می شوید که حرف های بسیار جالبی برای گفتن دارد. این بازی داستان های بسیار جالبی را برای شما بازگو می کند که بدون شک شنیدن آن خالی از لطف نیست. همچنین جو آرام بازی نیز می تواند سرگرم کننده باشد.

سایر توضیحات: بازی The Hunting God یک عنوان بسیار جالب با نامی بسیار آشنا است که در آن شما به عنوان الهه شکار در جنگل های Banagher به گشت و گذار خواهید پرداخت و در نهایت به کوهستان Bhollain می روید. این بازی توسط شدو شخص به نام های Simon Kolbe Strange و Stephanie Muscari نوشته شده که بدون شک گرافیک فوق العاده آن همراه با جذابیت های گیم پلی بازی شما را سرگرم خواهد کرد. این بازی توسط Tonguç Bodur برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی The Hunting God جدید

مشخصات بازی The Hunting God :

نام بازی : The Hunting God

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Tonguç Bodur

منتشر کننده : Tonguç Bodur

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

The Hunting God

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *