دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی The Legend of Heroes Trails of Cold Steel II نسخه CODEX / FitGirl

The Legend of Heroes Trails of Cold Steel II

صلح یک خاطره ست . در پی اشغال جناح هایمدال ، جنگ داخلی در سراسر Erebonia براه افتاده است . ارتش های ایالتی ، فادار به اشراف و چهار خانه بزرگ ، بسیاری از شهرهای بزرگ کشور را به نام معاهده اشرافی اعلام کرده اند . ارتش امپراتوری که از چهار گوشه سرزمین های امپراتوری فراخوانده شده ، ضد حمله را آغاز کرده است . پس از اینکه ریان توانست از تریستا همراه با سلین و والیم فرار کند ، در کوه های نزدیک به شهر خود بیدار می شود و از سرنوشت دوستانش که شجاعانه خود را در معرض خطر قرار داده اند تا برای فرار او زمان بخرند ، آگاه می شود . گرچه مسیر آسانی نخواهد بود اما رین تصمیم خود را گرفته است . او باید با تمام وجود برای پایان دادن به این مناقشه پیش از آنکه دیر شود ، تلاش کند . اتفاقات بازی پس از داستان Trails of Cold Steel روایت می شود ، جایی که سرنوشت آینده ملت اربونیا را تغییر می دهد . The Legend of Heroes Trails of Cold Steel II یکی از بازی های سبک نقش آفرینی است که توسط کمپانی Nihon Falcom طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی های XSEED Games و Marvelous USA, Inc برای پلتفرم PC روانه بازار شده است .

 

نام: The Legend of Heroes Trails of Cold Steel II
شرکت سازنده: Nihon Falcom
تاریخ انتشار: 2018
امتیاز استیم: 10
نسخه: CODEX / FitGirl
آپدیت: 2021
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: نقش آفرینی
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: www.download.ir
رمز فایل: XSEED Games, Marvelous USA, Inc.
  • 2 replies
    1. محمد says:

      سلام. من وقتی بازی را اجرا می کنم این اشکال رو میگیره:
      the application was unable to start correctly (0xc000007b). click ok to close the application
      ویندوزم سون 64 هست. سیستم مورد نیاز رو هم دارم. دایرکت ایکس 11 نصبه. برنامه فریم ورک 4.7 و همه پلاس پلاس ها هم نصب هستند. لطفا راهنمایی کنید. ممنون.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *