دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Long Journey Home نسخه RELOADED + آپدیت v1.23.14893

در کهکشان میلیون ها سیاره و جهان وجود دارد و تنها یکی از آنها خانه ماست! قرار بود که یک آزمایش ساده به جهان و سیاره Alpha Centauri صورت بگیرد و خدمه صحیح و سالم بازگردند اما اولین آزمایش اشتباه از آب در آمد و پیامد های بسیار بد و خطرناکی داشت. خدمه خود را در گوشه دیگری از کهکشان یافته بودند و هیچ اثری از خانه نبود و تنها راه نجات… رفتن بود! در بازی The Long Journey Home شما در نقش خدمه یک سفینه فضایی هستید که طی یک اشتباه به نقطه دیگری از فضا آورده شده اید و باید برای بازگشت به خانه تلاش کنید. باید این کهکشان پهناور را با تمام خطراتش در نوردید تا شاید بتوانید ردی از خانه بگیرید. در بازی The Long Journey Home شما باید از خدمه خود نهایت استفاده را کنید و به بررسی و پیشرفت زمینه های مختلف علم و دانش بپردازید تا شاید بتوانند به شما کمک کنند. باید قوانین این دنیای پهناور را یاد بگیرید و حواستان باشد که یک تصمیم اشتباه ممکن است به ضرر شما تمام شود و هیچوقت نتوانید به خانه بازگردید. همچنین کهکشان هیچگاه تکرار نمی شود و هر نگاه با نگاه دیگر متفاوت خواهد بود.

سایر توضیحات: بازی The Long Journey Home یک بازی بسیار جذاب در سبک نقش آفرینی، استراتژیک و شبیه ساز است که شما را به دنیای بی کران کهکشان و فضا می برد. در این دنیا شما باید خدمه خود را خانه برسانید اما این مسیر پر از خطر است. از راه های مختلف باید سعی کنید تا هم پیمانان و دوستانی پیدا کنید تا شاید بتوانید به کمک آنها به خانه برسید. بازی The Long Journey Home توسط استودیو بازی سازی Daedalic Studio West برای پلتفرم ویندوز تولید شده است و توسط شرکت Daedalic Entertainment نیز به بازار عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود The Long Journey Home جدید

مشخصات بازی The Long Journey Home :

نام بازی : The Long Journey Home

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Daedalic Studio West

منتشر کننده : Daedalic Entertainment

سبک بازی : نقش آفرینی – شبیه ساز –  استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

The Long Journey Home

به روز رسانی :

1396/03/20 آپدیت v1.23.14893 نسخه Battery اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *