دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Lost Legends of Redwall The Scout نسخه HOODLUM

“The Legend of the Dead of Redwall ” از شخصیت های پرطرفدار و محبوب که توسط بران ژاک در مجموعه ی کتاب های “Redwall ” تهیه شده و توسط “Penguin Random House” منتشر شده ، الهام گرفته است . The Legend of Lost of Redwall مفتخر است که همکاری عالی میان دو کمپانی Redwall Abbey Company Ltd، Penguin Random House UK و Soma Games را در کارنامه اش دارد . این دو کمپانی با هم محصولی را پرورش داده اند که به اعتقاد آنها ، قلب اصلی شاهکار بریان ژاک را در خود جای داده است . کمپانی سازنده مختخر است که قسمت اول “The Scout” را که به نام “Lilygrove” نیز خوانده می شود ، منتشر کند . بخش های دیگر “The Scout” منتشر خواهد شد که ماجراهای لیام و سوفیا را در ماه های آینده روایت می کند . “Scout” قسمت اول “The Legend of the Dead of Redwall ™” است و به عنوان یک بازی ماجراجویی خیره کننده ای که در اواسط زمستان قبل از رویدادهای کتاب اصلی “Redwall ™” اتفاق می افتد .

سایر توضیحات : The Lost Legends of Redwall The Scout یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی Soma Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Soma Games برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . “The Scout” داستان موشی را روایت می کند که به موزه Redwall Abbey هنگامی که سایر موش ها به روستای Lilygrove حمله می کنند ، وارد می شود . قهرمان ما ، سوفیا تازه ترین عضو Lilygrove Scout، یک گروه از رنجرزهای جنگلی است که با حفاظت از روستای کوچک کار می کنند و در راه های قدیمی جنگل های چوبی آموزش دیده اند .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

مشخصات بازی The Lost Legends of Redwall The Scout :

نام بازی : The Lost Legends of Redwall The Scout

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Soma Games

منتشر کننده : Soma Games

سبک بازی : ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

The Lost Legends of Redwall: The Scout

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *