دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Operational Art of War IV Repack نسخه SKIDROW + آخرین آپدیت

 The Operational Art of War IV نسل جدیدی است ازفرانچایز بازی های جنگی Operational  Wars که نسبت به گذشته منعطف تر است و قابلیت های جدیدی دارد ،این بازی جنگ های شاخصی که در بازه ی زمانی قرن بیستم تا دنیای مدرن اتفاق می افتد را زنده می کند حتی جنگ هایی که تا کنون اتفاق نیفتاده اند را مشاهده خواهید کرد .بیش از 200 سناریو در این بازی وجود دارد که اکثرا ریشه های تاریخی دارند، شما باید استراتژی های مناسبی برای نیرو هایتان ایجاد کنید تا با چالش هایی که پیش روی شما قرار می گیرند روبرو شوید .در طراحی مکانیزم جنگ های دریایی این بازی تجدید نظر شده است و تغیراتی اساسی به وجود آمده است .

سایر توضیحات : مبارزات دریایی در بازی The Operational Art of War IV تغیراتی کلی داشته اند .کشتی های ی شما اکنون پیچیده تر هستند ، مکانیزم هایی پیچیده برای آن ها در نظر گرفته شده است تا این کشتی ها به صورت جداگانه تخریب شوند . کشتی ها قابلیت های دفاعی و استقامتی مخصوص به خودشان را دارند و برای سرعت ، دقت  یا توانایی مانور آن ها پارامتر هایی تعریف شده است .این قابلیت ها و ویژگی های جدید محدود به جنگ های دریایی نیستند ، بازی ویژگی های دیگری هم دارد برای مثال بازیکن می تواند بردِ واحد های دور برد را محدود کند تا از ناحیه ی خاصی پشتیبانی کنند . در پایان هر بازی خلاصه ای از اطلاعات مهم ذخیره می شود که که می توان به صورت یک فایل PBL/Sal به آن دسترسی پیدا کرد .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*
دانلود بازی شبیه ساز استراتژیک کامپیوتر The Operational Art of War IV جدید

مشخصات بازی   The Operational Art of War IV:

نام بازی : The Operational Art of War IV

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : TrickeySoft LLC

منتشر کننده : TrickeySoft LLC

سبک بازی :استراتژیک ، شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : MatrixGames

به روز رسانی :

1397/09/29 آپدیت جدید v4.1.0.21 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *