دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی The St Christophers School Lockdown – PC تمام نسخه ها + آخرین آپدیت

The St Christopher’s School Lockdown یک ماجراجویی نقطه و کلیک ناخوشایندی است که در یک موسسه معتبر بریتانیایی روایت می شود . مدرسه سنت کریستوفر توسط دانشجویان خودش تصرف شده است . تقریبا دویست دانش آموز علیه مقررات مالی جدید دست به اعتراض زده اند و خود را در مدرسه محبوس کرده اند . فشار از سوی پلیس، حکومت و رسانه ها باعث شده تا شرایط از بد به بدتر تغییر کند . قسمت اول بازی ، شخصیتی به نام Kayleigh را دنبال می کند که یکی از دانش آموزان مدرسه می باشد و مانند سایر معترضین در مدرسه حضور دارد .

سایر توضیحات : The St Christophers School Lockdown یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی Classroom Graffiti Productions طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Adventure Productions برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . با توجه به شرایط بحرانی که به مرور پیش می آید و اتفاقات مانند تهمت زدن پیش می آید ، او به زودی متوجه می شود که بهتر است هرچه زودتر از آن مکان خارج شود . بازی با الهام از حوادث سیاسی جاری و در حال جریان ، سبک هنری کتاب های کمیک ، ماموریت ها و دستاوردهای جانبی ، تقریبا هشت ساعت گیم پلی ، موسیقی متن گوشنواز ساخته شده توسط مارکوس زیورفور و بسیاری موارد دیگر تنها بخشی از ویژگی های منحصر بفرد این بازی بشمار می آیند .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

The St Christophers School Lockdown center

مشخصات بازی The St Christophers School Lockdown :

نام بازی : The St Christophers School Lockdown

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Classroom Graffiti Productions

منتشر کننده : Adventure Productions

سبک بازی : ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

The St Christophers School Lockdown

به روز رسانی :

1396/08/07 آپدیت v1.0.7 نسخه Battery اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *