دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Under

The Under یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی Iconic Games و Adham Jaber طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Iconic Games برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . چهان و اتمسفر تاریک The Under را کشف کنید ، همانطور که یک پسر جوان خودش را در جهان زندگی پیدا می کند . از طریق این مکان پیچیده و مرموز با حل پازل ها ، نقض گرانش ، جمع آوری عناوین و تسلط بر قوانین عجیب و غریب مسیر خود را ادامه دهید . همه چیز همانطور که در The Under نشان داده می شود ، نیست . بنابراین هوش خود را در 4 مرحله منحصر به فرد برای غلبه بر موانع چالش برانگیز بکار گیرید . افسانه ها از ابعاد پنجم در دنیای دیگری سخن می گویند ، جهانی که ممکن است به کسی که The Under را اداره می کند ، اجازه بازگشت به سرزمین زندگی را بدهد . آیا می خواهید به عقب بر گردید یا سقوط کنید ، برای همیشه فراموش شده ، همانطور که قبل از شما نیز دچار چنین اتفاقی شده بودند ؟

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

مشخصات بازی The Under :

نام بازی : The Under

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Iconic Games و Adham Jaber

منتشر کننده : Iconic Games

سبک بازی : ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Discover the dark & atmospheric world of The Under, as a young boy finds himself taken from the world of the living. Navigate through this twisted & mysterious place by solving puzzles, defying gravity, collecting fairies & mastering The Under’s strange rules.

Not all is as it seems in The Under, so keep your wits about you in 4 unique areas as the rules continually shift and new challenging obstacles are thrown at you.

Legends speak of a fifth dimension to another world, a world that may allow the one who masters The Under to return to the land of the living. Will you be to return or fall, forever forgotten, as so many others before you have?

Features:
– 4 Unique Areas
– 3 Playable Character
– Gravity Bending Puzzles
– Unique Mechanics Introduced through out the game such as:
– Gravity Flip Orb
– Double Jump Orb
– Portals
– Fairies
– And Much More!

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *