دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Works of Mercy نسخه HOODLUM

The Works of Mercy یکی از بازی های سبک روان شناسی بشمار می آید که برای ساخت آن از فیلم های کارگردانان بزرگی از جمله Repulsion و The Tenant ساخته رومان پولانسکی و The Shining استنلی کوبریک الهام گرفته شده است . داستان بازی در حول قتل هایی مرموز که در ظاهر تصادفی بنظر می رسند , روایت می شود اما اینبار پلیر در قالب شخصیت یک قاتل به ایفای نقش می پردازد . The Works of Mercy داستان یک فاجعه شخصیتی و روان پریشانه را مطرح می کند . زمانی که یک شخصیت متعصب برای نجات خانواده اش مجبور می شود انسان هایی را به قتل برساند . قهرمان داستان که همان پلیر است , با مجموعه ای از سوالات دراماتیک مطرح شده در ذهنش مواجه می شود . چه کسی باعث رنج کشیدن شما شده است ؟ چرا او نسبت به خانواده اش شخصیتی بسیار منتقد دارد ؟ تا چه حد باید به او احترام بگذارید ؟ آیا قتل ها را می توانید بخاطر نجات اعضای خانواده تان توجیه کنید ؟ و چگونه این احساس گناه را در وجود خود می کشید ؟

سایر توضیحات : The Works of Mercy یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و شبیه ساز است که توسط کمپانی Pentacle طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی PlayWay S.A برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . بازی شما را در جهانی فتولیستی و حقیقتی غیر قابل انکار غوطه ور می کند . بازی این امکان را فراهم می سازد تا یک محیط کاملا تعاملی با بهترین عناصر از بازی های موفقی مانند Gone Home و P.T را تجربه کنید . The Works of Mercy تلاش دارد تا تصویری ماندگار در ذهن شما بوجود آورد و شما را با این پرسش روبرو کند , چقدر قادر هستید برای نجات خانواده تان جان انسان های دیگر را بگیرید ؟ پلیر از طریق یک دنیای تاریک به تدریج در چشم اندازی سورئال از ذهن شخصیت اصلی در تله ای مرگبار حل می شود .

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

مشخصات بازی The Works of Mercy :

نام بازی : The Works of Mercy

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Pentacle

منتشر کننده : PlayWay S.A

سبک بازی : اکشن , ماجرایی و شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

The Works of Mercy

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *