دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Thief of Thieves تمام نسخه ها + آخرین آپدیت

Thief of Thieves از پرفروش ترین کمیک های رابرت کرکمن با همین عنوان الهام و ساخته شده است . داستان بازی ، سرقت و مردم پشت سرشان را روایت می کند . وقت آن رسیده است که سلیا که تحت حمایت ردموند ، یکی از زبردست ترین سارقین قرار دارد ، پا را فراتر گذاشته و از یک شاگرد به یک حرفه ای تبدیل شود . یک انتخاب غلط ، Celia را به اروپا می برد جایی که او به یک گروه جدید از جنایتکاران برای انجام یک جرم می پیوندد . برای شناختن تیم خود ، روش خود را در زمینه های مختلف انتخاب کنید اما مراقب باشید ، انتخاب هایی که انجام می دهید ممکن است عواقب سختی داشته باشد . یک قاره جدید و یک تیم جدید ، آیا موفقیت آمیز خواهد بود ؟

سایر توضیحات : Thief of Thieves یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Rival Games Ltd طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . سبک بصری منحصر به فرد که ترکیبی از کمیک های 2D دستی و محیط های 3D را به یک تجربه یکپارچه جریان می دهد ، بخشی از جذابیت های بازی است . یک داستان غیر خطی ، انتخاب هایی که روایت شما را شکل می دهد و روابط را با اعضای تیم ایجاد می کند . Thief of Thieves از 4 فصل تشکیل شده که در هرکدام از آنها درگیر داستان شخصیتی خاص می شوید و اتفاقات و حوادث مختلفی که در هنگام سرقت صورت می گیرد را تجربه می کنید .

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

Thief of Thieves Center

مشخصات بازی Thief of Thieves :

نام بازی : Thief of Thieves

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Rival Games Ltd

منتشر کننده : Rival Games Ltd

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

به روز رسانی :

1397/12/06 آپدیت جدید v1.3.2 اضافه شد.
  • 2 replies
    1. man1 says:

      سلام دو تا سوال دارم
      1. این نسخه فیت گیرل که گذاشتین هم همه آپدیتها رو داره؟
      2.من نسخه 1.0 بازیکه نسخف فیت گرله رو از قبل دارم، میخوام آپدیتهای شما رو نصب کنم باید همه آپدیتها رو با هم دانلود و نصب کنم یا میشه با آخرین آپدیت هم بازی رو آپدیت کرد؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *